AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Hei. Har gått på lavkarbo i snart 3 uker. Kjører 20-25-75. Sliter med å få i meg nok kalorier gjennom dagen,noe som er viktig for å unngå stopp i forbrenningen. Skal ha 2000 kcal pr dag.....klarer stort sett ca 1700. Er sulten,men sliter som sagt med å finne nok mat. Noen som har erfaringer å dele? Anonymous poster hash: fcd35...aad
Gjest me2u Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 (endret) 100 gram nøtter, BAM 600 kcal ekstra. Endret 5. juni 2015 av me2u
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Til informasjon så kan lavkarbo være med på å gi depresjon og spesielt høst/vinter depresjon. Jeg beg på lavkarbo i aug i fjor, og har slete meget i høst og vinter med depresjon og lite energi. Har begynt med karbs igjen nylig, tror ikke det er sunt å kutte det helt ut. Kjenner formen er bedre. Jeg spiste nesten null karbs, og altfor lite fett. Blir jo drittlei egg osv. Variasjon er best. Anonymous poster hash: 9f38c...602
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Hvis du googler lavkarbo depresjon så kommer det opp mye. http://www.klikk.no/helse/kosthold/slank/article504627.ece Anonymous poster hash: 9f38c...602
Supraspinatus Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 100 gram nøtter, BAM 600 kcal ekstra. 100g nøtter er jo sykt mye nøtter. Tar jo sikkert 1 time å tygge seg gjennom det :-P En kaffe med fløte i gir jo fort et par ekstra kcal. Til informasjon så kan lavkarbo være med på å gi depresjon og spesielt høst/vinter depresjon. Jeg beg på lavkarbo i aug i fjor, og har slete meget i høst og vinter med depresjon og lite energi. Har begynt med karbs igjen nylig, tror ikke det er sunt å kutte det helt ut. Kjenner formen er bedre. Jeg spiste nesten null karbs, og altfor lite fett. Blir jo drittlei egg osv. Variasjon er best. Anonymous poster hash: 9f38c...602 Hvis du ikke vet hvordan du skal spise og bare gjetter deg frem til et svært ensidig kosthold så kan man få depresjon av det meste. Lavkarbo handler ikke om å kutte ut alle karbohydrater og bare spise proteiner. Ikke skyld på prinsippene bakom et kosthold når du ikke forstår dem. 4
Gjest me2u Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 100g nøtter er jo sykt mye nøtter. Tar jo sikkert 1 time å tygge seg gjennom det :-P En kaffe med fløte i gir jo fort et par ekstra kcal. Hvis du ikke vet hvordan du skal spise og bare gjetter deg frem til et svært ensidig kosthold så kan man få depresjon av det meste. Lavkarbo handler ikke om å kutte ut alle karbohydrater og bare spise proteiner. Ikke skyld på prinsippene bakom et kosthold når du ikke forstår dem. Amatør Piece of cake 1
King in the North Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 100g nøtter er jo sykt mye nøtter. Tar jo sikkert 1 time å tygge seg gjennom det :-P Det tar to minutter å spise en liten pakke nøtter på 100 gram. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Osteskiver, babybel, fløte og kokosolje i kaffe/te, avokado, nøtter... Anonymous poster hash: dada0...83b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 100 gram nøtter, BAM 600 kcal ekstra. Nøtter inneholder mye karbo. ...Spiser lite av det jeg...... TsAnonymous poster hash: fcd35...aad
Gjest me2u Skrevet 5. juni 2015 #10 Skrevet 5. juni 2015 Nøtter inneholder mye karbo. ...Spiser lite av det jeg...... TsAnonymous poster hash: fcd35...aad Nei. Nøtter består hovedsaklig av fett. I 100 gram valnøtter er det 13 gr karbs....
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Nei. Nøtter består hovedsaklig av fett. I 100 gram valnøtter er det 13 gr karbs.... Akkurat.......og jeg har max 20g karbo om dagen og vil gjerne spise litt annet enn nøtter.....har blitt anbefalt av min kostholds veileder å styre unna nøtter.... TsAnonymous poster hash: fcd35...aad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå