AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 er gravid og har fått noen svake pigmentflekker på kinnene denne våren, til tross for høy solfaktor.. Finnes det rens og evt krem som virker blekende på pigmentflekker ?må være milde nok til å brukes under graviditet:) Eller andre tips mot pigmentflekker? Anonymous poster hash: c4a1f...5b8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 såå bra at du stiller det spørsmålet... lurer på det selv men ekke gravid. per nå bruker jeg MD Formulations, og jeg har brukt masse forskjellige produkter faktisk som skal jevne ut. Prøvde tom Decleor sine 3 serumflasker som skal brukes som en kur for å jevne ut huden. Men kjære deg : INGeN produkter jevner ut pigmentflekker. Jeg vet det er surt men jeg er redd det er sannheten. Det eneste jeg ikke har giddet å prøve er Selsun Shampoo jeg har den. Den skal smøres på ansikt og evt kropp i 15 min og skylles av. Men sjekk om den er graviditet-vennlig. Den har jeg hørt masse skryt av skal hjelpe. For den dreper soppen som forårsaker melaninmangel i huden aka hvite pigmentflekker. Anonymous poster hash: 8d580...bbf
Tigerstaden Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Jeg vet at Decleor har en egen serie som skal motvirke pigmentflekker, Decleor Aroma white c+, men vet ikke om det fungerer. Jeg har hatt pigmentflekker, og jeg skrubbet/renset huden om kvelden og brukte en aktiv nattkrem, og de så og si borte. Ellers kan du gå til hudpleier og ta behandlinger a la fruktsyre. Dermaroller skal visst fungere mot pigmentflekker, kvisearr, strekkmerker, hvis du tørr å prøve det ut, enten privat eller hos hudpleier.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Jeg vet at Decleor har en egen serie som skal motvirke pigmentflekker, Decleor Aroma white c+, men vet ikke om det fungerer. Jeg har hatt pigmentflekker, og jeg skrubbet/renset huden om kvelden og brukte en aktiv nattkrem, og de så og si borte. Ellers kan du gå til hudpleier og ta behandlinger a la fruktsyre. Dermaroller skal visst fungere mot pigmentflekker, kvisearr, strekkmerker, hvis du tørr å prøve det ut, enten privat eller hos hudpleier. Det er jo den Decleoren jeg snakket om ovenfor som jeg sier ikke fungerer. Og Dermaroller er ikke til å anbefale noen i det hele tatt da det faktisk lager sprekker i huden. Uansett nålstørrelse så blir det sprekker i huden... Det trekker til seg bakterier og gjør alt vondt verre. Og man får sår. Dette hvis man gjør det hos seg selv hjemme altså. Anonymous poster hash: 8d580...bbf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har også pigmentflekker og det er igrunn ingen av disse produktene som selges på apotek eller hudpleiesalonger som har fungert på meg. Har forsøkt b.la MD Formulations o.l. Har gått på en "kur" med Obagi blender krem og titrinoin salve kombinert, man flasser noe helt sinnsykt i ganske lang tid, så det er ikke verdt det hvis man ikke er så plaget, men det kan fungere for noen. (Jeg ga opp halvveis fordi jeg ikke taklet all flassingen) Anonymous poster hash: e3e79...ec6
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 såå bra at du stiller det spørsmålet... lurer på det selv men ekke gravid. per nå bruker jeg MD Formulations, og jeg har brukt masse forskjellige produkter faktisk som skal jevne ut. Prøvde tom Decleor sine 3 serumflasker som skal brukes som en kur for å jevne ut huden. Men kjære deg : INGeN produkter jevner ut pigmentflekker. Jeg vet det er surt men jeg er redd det er sannheten. Det eneste jeg ikke har giddet å prøve er Selsun Shampoo jeg har den. Den skal smøres på ansikt og evt kropp i 15 min og skylles av. Men sjekk om den er graviditet-vennlig. Den har jeg hørt masse skryt av skal hjelpe. For den dreper soppen som forårsaker melaninmangel i huden aka hvite pigmentflekker. Anonymous poster hash: 8d580...bbf Nå blander du hudsopp med pigmentfekker forårsaket av hormener. To helt forskjellige ting. De fleste som får pigmentflekker under graviditet opplever at de blekes etter en tid, altså de forsvinner ofte av seg selv en tid etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå