lollip0p Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 For å oppsummere litt: Er nå på syklusdag 36. Aldri hatt lengre syklus enn 32 dager. Negativ test på lørdag (6 dager siden) og onsdag (to dager siden). Hatt kraftige menssmerter (murringer?) siden 5-6 dpo, og det gir seg ikke! Tar meg selv i å håpe på en graviditet, men samtidig håper jeg mensen kan dukke opp snart sånn at vi kan starte på en ny PP. Kaaaaan det være at jeg testet for tidlig, eller at EL har vært forsinket? Noen som har opplevd det samme?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Selv om du vet når du har hatt eggløsning, så kan det jo ta opptil en uke før egget faktisk fester seg. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet, og teste på nytt om et par dager hvis ikke mensen dukker opp innen den tid (krysser fingrene for at tanta holder seg borte) Jeg har opplevd å være sen, altså at mensen ikke kom til forventet tid. Men da fikk jeg også positive tester. Endte dog med kjemisk. Uansett bør jo testene slå ut innen rimelig tid, liksom Hvis mensen ikke dukker opp, og testene ikke blir positive er det sikkert lurt å ta en tur til legen for blodprøve. Testet du for el forresten? Sånn at du er helt sikker på når den fant sted? Hvis ikke kan det jo være at syklusen er helt på tur, og at det du kjenner nå er el? Mest sannsynlig ikke da, men det er i alle fall sånt som kunne skjedd med meg. Anonymous poster hash: 9c622...aa8 1
lollip0p Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2015 Ifølge kalender skulle EL vært ca 17.mai med en sykluslengde på 32 dager (sykluslengden har vært 32 dager siste to mnd, så jeg går ut i fra det). Dog tror jeg selv at jeg hadde EL-slim 19-20. mai, noe som vil si at eggløsning ble forsinket (om jeg har rett, da). Har aldri testet for EL. Om EL var 20. mai, er jeg da 15 dpo nå. Går jeg ut i fra det så testet jeg negativt 8 og 11 dpo, eller noe sånt. Er det fortsatt håp? Grunnen til at jeg spør er at jeg mistenker så veldig at det har klaffet da jeg aldri har opplevd smerter mellom EL og mens, samtidig som at magefølelsen sier jeg er gravid.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Hvis du ikke har testet siden 11 dpo og er 15 dpo nå, synes jeg absolutt du bør teste på nytt! Hcg dobles jo på to dager, så da burde jo sjansen være gode for å få positiv test nå Men så lenge du ikke har testet for el, kan jo den ha skjedd senere enn du trodde ja. Og jeg har hørt at el-slimet kommer før el. Hvis du hadde sex mens du da hadde el-slim f.eks (eller før) lover jo det bra, da det beste er at sædcellene venter på egget, og ikke omvendt. Det beste er sikkert å ta en ny test! Jeg har en god følelse på dine vegne - krysser fingrene for to streker! Hilsen samme AB som over Anonymous poster hash: 9c622...aa8
lollip0p Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2015 Åå så godt med oppmuntrende ord! Alltid greit å spør når det finnes så mange (mer erfarne) mennesker der ute. Må uansett teste i morgen da jeg er invitert på fest... Skummelt!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Masse lykke til! Skal tenke på deg i morgen tidlig, hehe Og kos deg på fest da, uansett utfall på testinga! Anonymous poster hash: 9c622...aa8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Åå så godt med oppmuntrende ord! Alltid greit å spør når det finnes så mange (mer erfarne) mennesker der ute. Må uansett teste i morgen da jeg er invitert på fest... Skummelt! Si hva som skjer da Anonymous poster hash: 0babc...708
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Hvordan gikk det?Anonymous poster hash: 0babc...708
FrøkenNy Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Hvordan gikk det? skulle selv hadd IKM for 17 dager siden. Har hadd 2 negative tester så langt. Sist testet jeg på fredag.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 Åå så godt med oppmuntrende ord! Alltid greit å spør når det finnes så mange (mer erfarne) mennesker der ute. Må uansett teste i morgen da jeg er invitert på fest... Skummelt! Så hvordan gikk det? Anonymous poster hash: c2f22...2af
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 14 dager over IKM her, negativ test for 5 dager siden. Skjønner ikke hvor tanta blir av. Anonymous poster hash: d5fd6...a18
lollip0p Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2015 Hei til dere som lurte på hvordan det gikk! TR kom på besøk på syklusdag 40, noe som er veldig sent. :-)
Gjest Ljhh Skrevet 19. juni 2015 #13 Skrevet 19. juni 2015 Skulle hatt mensen forrige søndag, men ingen TR i sikte her, enn så lenge.. Tok en test på mandag (ettermiddag) som var negativ, kan jeg teste igjen nå ? Har normalt en syklus på 28 dager, så en smule spent nå.. Har trodd hele uka at "nå får jeg mensen" for har hatt murringer og vondt, ellers ikke noen symptomer på graviditet (ville vel uansett vært for tidlig, tenker jeg..)
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #14 Skrevet 19. juni 2015 Skulle hatt mensen forrige søndag, men ingen TR i sikte her, enn så lenge.. Tok en test på mandag (ettermiddag) som var negativ, kan jeg teste igjen nå ? Har normalt en syklus på 28 dager, så en smule spent nå.. Har trodd hele uka at "nå får jeg mensen" for har hatt murringer og vondt, ellers ikke noen symptomer på graviditet (ville vel uansett vært for tidlig, tenker jeg..) Jada, ta en test! Si hvordan det går!! Anonymous poster hash: 0babc...708
Gjest Ljhh Skrevet 19. juni 2015 #15 Skrevet 19. juni 2015 Jada, ta en test! Si hvordan det går!! Anonymous poster hash: 0babc...708 Gjør det i morgen :D
lille_frosk Skrevet 20. juni 2015 #16 Skrevet 20. juni 2015 Kanskje det er noe i luften for tiden! Jeg skulle selv hatt menstruasjon på onsdag, men ingen tegn enda. Negativ test. Jeg har aldri noen sinne vært over tiden, så det hele er ganske merkelig. Tenker at enten er syklusen litt på bærtur helt plutselig, eller at jeg evt. har hatt EL senere enn antatt, slik at test ikke slår ut enda. Men det er litt frustrerende egentlig!
Gjest Ljhh Skrevet 21. juni 2015 #17 Skrevet 21. juni 2015 Da har jeg tatt test, og denne var negativ.. så.. Heller ingen tegn til mensen.. skjønner ingenting. Har hatt en stabil syklus hele veien
Gjest Ljhh Skrevet 21. juni 2015 #18 Skrevet 21. juni 2015 Kanskje det er noe i luften for tiden! Jeg skulle selv hatt menstruasjon på onsdag, men ingen tegn enda. Negativ test. Jeg har aldri noen sinne vært over tiden, så det hele er ganske merkelig. Tenker at enten er syklusen litt på bærtur helt plutselig, eller at jeg evt. har hatt EL senere enn antatt, slik at test ikke slår ut enda. Men det er litt frustrerende egentlig! Ja, må være noe i lufta siden vi er flere i samme situasjon .. Ikke bare LITT frustrerende, men ekstremt =P
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #19 Skrevet 21. juni 2015 Kan hende EL var veldig forsinketAnonymous poster hash: 670c9...067
Gjest Ljhh Skrevet 21. juni 2015 #20 Skrevet 21. juni 2015 Kan hende EL var veldig forsinketAnonymous poster hash: 670c9...067 mest sannsynlig, ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå