Gå til innhold

HVOR MANGE GJESTER?

Hvor mange gjester skal du ha?  

1. 1. Hvor mange gjester skal du ha?

• 10 -50
      8
    • 50 - 80
      23
    • 80 eller mer
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt i planleggingen er vi 26 til middag, og 45 til kaffe/kake.

Da har vi nær familie og venner. Siden vi er to studenter som skal betale alt selv, er dette det som blir best for oss.

Hvor mange gjester skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir rundt 50 stk, vi er ikke helt ferdig med lista enda, men regner med at det blir sånn ca det.Vi skal ikke ha noen ekstra til kaffen :wink:

Skrevet

Vi hadde egentlig håpet på sånn ca. 50, men nå har vi 71 voksne på listen og klarer ikke kutte mer... Vi har plass til alle og er ikke bekymret for kostnaden med maten, så sånn sett gjør det ingenting - hadde bare tenkt at 50 var sånn passe mange hvis man skal rekke å snakke med alle sammen. Men nå ser det altså ut til at vi blir fler, og det er jo forsåvidt bare hyggelig ;)

Skrevet

Vi blir rundt 60 stykker synes vi måtte invitere til alt eller ikke invitere dem i det hele tatt.

Foreldrene våre betaler.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi starte med ca 40, men ender nok opp med 60. :ler: Det var litt flere vi ville feire dagen med, og da måtte vi tilføre de på listen.

Skrevet

Vi blir 12-14 til middag (ikke helt bestemt enda), og ca det dobbelte til kaffen.

Foreløpig.

K

Skrevet

vi blir ca 50 stk - alle til middag og kaffe. Mange venner!! Har veldig små familier. familien teller bare 21 stk inkl. samboeren og meg + et vennepar..

gleder oss masse!

Skrevet

Vi var akkurat 70, ingen ekstra kaffegjester.

Skrevet

Det virker som de aller fleste har alle sammen til middag. Er dette mest vanlig?

Er det "ufint" å ikke innvitere alle til middag?

Har faktisk aldri vært i bryllup, så har absolutt ingenting å sammenligne noe med :roll:

Skrevet

Inviterte 64 (hadde grense på 60, men inviterte noen ettersom det kom noen avslag), skal ha 55.

Skrevet

Hva med folk som skal ha under 10 gjester? Jeg var i bryllup en gang hvor vi, inkludert brudeparet, var 5 stykker...

Skrevet

Tror vi hadde 68 gjester, tre av disse var under fire år ellers var alle voksne.

Ingen kaffegjester.

Skrevet

Max 50 på lørdagen der 13 er under 15 år. Og på fredagen blir vi ca 100.

Gleder meg mer og mer! :sjarmor:

Skrevet

Vi skal ha seks gjester. Med oss selv blir vi altså åtte.

Ikke noe alternativ for meg mao :wink:

Skrevet

Jeg har vært både middagsgjest og kaffegjest i bryllup - som hovedregel later det til at folk inviterer "fjerne" venner til bare kaffe dersom de bor i nærheten av stedet bryllupet finner sted. Siden vi skal gifte oss på Fjellværøy kommer alle gjestene til å være tilreisende og jeg tror derfor ikke så mange ville giddet å komme bare for kaffe - dessuten vil vi gjerne ha alle der hele dagen (pluss grillfest kvelden før og brunch dagen etter om vi får det til).

Skrevet

Vi var 20 til middag og så kom 50 fest-gjester kl 21. Fungerte utmerket, og det var det vi hadde økonomi til. Jeg er student, mannen min jobber og vi betalte mesteparten selv. Middagsgjestene har kommentert i ettertid at det var utrolig koselig med en liten, intim middag, og det var ganske avslappet stemning rundt bordet. Denne løsningen var helt perfekt for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...