AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Del Skrevet 5. juni 2015 Nå er sommeren her igjen, men verken rumpe eller lår er klare til å se dagslys. Har en BMI på 21, men nesten alt fettet er plassert på rumpe og lår. Har hørt at det hjelper å trene tung styrketrening og å drikke masse vann. Men, har du noen andre gode tips (mirakelkurer) for hvordan man kan få bort cellulittene? Anonymous poster hash: 7b11e...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg har god erfaring med Eximia. Det tok ikke 100% av cellulittene mine, men tydelig forbedring. Det er en slags lymfedrenasje+vakuum-sak, med litt ultralyd først for å løse opp fett eller noe. Vondt første gang, ubehagelig gang nummer to, men det føles bedre og bedre for hver gang og man tar det nesten som en god massasje til slutt. Eneste er at det har en voldsomt sterk innstilling som skal gå rett på cellulittene, den er sinnsykt smertefull, men hun jeg gikk til kjørte bare dette programmet i maks et minutt eller noe (og du kan vel også velge det bort om du ikke takler det, men det er akkurat den delen jeg innbiller meg har best effekt). Ulempen er at det koster en del, skal du gjøre det på rumpe/lår ligger det på 1000kr gangen og man må ta mange runder. De anbefaler vanligvis en kur på 10, den tar du ganske raskt (2-3 ganger i uka). Kjøper du 10 behandlinger får du også en tusenlapp eller kanskje to i avslag de fleste steder. Fordelen er at i tillegg til god forbedring på cellulitter, så mistet jeg noen cm i omkrets også, så til og med ut som rumpa løftet seg et hakk. En venninne har anbefalt massasje med kopping mot cellulitter, og det har jeg også lest veldig gode reviews av på nettet. Jeg har bare prøvd det en gang. De fester koppene med vakuum, og så drar de dem frem og tilbake. Gjør forjævlig vondt, det kjennes likt ut som den sterkeste innstillingen på Eximia, som jo også er vakuum. Så da tenker jeg faktisk at kopping er litt samme måte å angripe cellulittene på, bare billigere. Men jeg hadde ikke noe god kjemi med hun som gjorde kopping på meg, følte jeg ble torturert av en sadist, så jeg har heller bestilt meg en ny runde med Eximia nå før sommeren. Er ca et år siden sist runde, og nå ser jeg ganske lik ut som før jeg gjorde før da, så det har altså ikke vært noe permanente resultater. Man skal jo ideelt sett opprettholde resultatet med en behandling i måneden eller noe, noe jeg ikke har gjort. Men planlegger å gjøre det denne gangen, når noe faktisk fungerer så er det ikke så sure penger. Eximia er vel typisk en sånn behandling med veldig individuelle resultater og ingen garantier, men jeg kan iallefall skrive under på at det hadde en meget god effekt på meg, så det er ikke bare humbug iallefall! Anonymous poster hash: de1ff...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharinx Skrevet 5. juni 2015 #3 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg pleier å bruke kaffeskrubben Du tar litt: Litt kaffegrut Litt matolje Litt kanel Også bare fyller på med av de forskjellige etter hvordan du vil ha den selv, tjukk eller tynn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå