AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg kjøpte meg buffalo wings på butikken nå nettopp. Oppdaget nå at pakken var åpen i det ene hjørnet, og de luktet litt rart. Vet ikke om den har åpnet seg på vei hjem eller om den var åpnet allerede på butikken, og vet ikke hva det er meningen at det skal lukte. Så også at den går ut på dato i dag. Er det farlig å spise den? Blir litt skeptisk når det er snakk om kylling, men den er jo allerede stekt for den trenger bare å varmes opp! Hilsen noob på kjøkkenet. Anonymous poster hash: 79e62...579
Chizue Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Ville ikke spist det om det luktet litt rart nei.. Ville dratt tilbake til butikken med pakken og forklart at jeg fant ut at den var blitt åpnet ihjørnet enten allerede i butikken, eller under transport hjem, men at kyllingen luktet rart, tatt med kvitteringen ville jeg også ha gjort Buffalowings skal egentlig ikke lukte noe særlig rart nei x) Ikke noe mer merkelig enn grillkylling 1
Miamaia83 Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Ville ikke spist det! Rar lukt betyr ofte at det er fordervet.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Ta den med tilbake og få ny. Ville ikke risikert noe med kjøtt. De lukter for øvrig ofte litt fis når man åpner pakken. Anonymous poster hash: 51114...b83
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Ville ikke spist det om det luktet litt rart nei.. Ville dratt tilbake til butikken med pakken og forklart at jeg fant ut at den var blitt åpnet ihjørnet enten allerede i butikken, eller under transport hjem, men at kyllingen luktet rart, tatt med kvitteringen ville jeg også ha gjort Buffalowings skal egentlig ikke lukte noe særlig rart nei x) Ikke noe mer merkelig enn grillkylling Tusen takk for svar. Ville gjort det hvis jeg hadde hatt bil, men har dessverre ikke det, og må gå et stykke for å komme til butikken. Sinnsykt irriterende, er nesten blakk og brukte noe av de siste pengene på dette! Jaja. Anonymous poster hash: 79e62...579
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Ta den med tilbake og få ny. Ville ikke risikert noe med kjøtt. De lukter for øvrig ofte litt fis når man åpner pakken. Anonymous poster hash: 51114...b83 De luktet mer sur tåfis, og lukten ga seg ikke. Skulle dratt tilbake om det ikke var for at jeg må gå et stykke for å komme dit. Anonymous poster hash: 79e62...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå