Gå til innhold

Hvor mye penger hadde du da du flyttet ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år, og flytter ut til høsten. Lurer på hvor mye penger dere hadde da dere flyttet hjemmefra?

Selv har jeg hatt en deltidsjobb det siste året, og sommerjobb siden jeg var 15. Har også spart konfirmasjonspengene jeg fikk. Har tilsammen (med BSU og sparekonto) i underkant av 250 000 kr.

Anonymous poster hash: f32d7...e61
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flyttet når hef var 18. Hadde absolutt ingenting.

Anonymous poster hash: 6cab5...274
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke spart noe selv, men foreldrene mine hadde spart 50 000kr, også hadde jeg fått ca. 100 000kr i arv fra besteforeldre mine. Har brukt halvparten opp nå, først og fremst til reiser/skole.

Anonymous poster hash: 6ee08...4ee
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år, og flytter ut til høsten. Lurer på hvor mye penger dere hadde da dere flyttet hjemmefra?

Selv har jeg hatt en deltidsjobb det siste året, og sommerjobb siden jeg var 15. Har også spart konfirmasjonspengene jeg fikk. Har tilsammen (med BSU og sparekonto) i underkant av 250 000 kr.

Ikke vanskelig å skjønne at du laget denne tråden kun for å skryte.

Jeg kan også skryte litt, jeg hadde også over 200 000, men siden det er noen år siden tilsvarer det sikkert omtrent det samme.

Anonymous poster hash: 5e265...e6b

• Liker 8
Skrevet

Hadde kanskje et par 100-lapper i lommeboka.

Skrevet

Omtrent 10.000kr.

AnonymBruker
Skrevet

På sparekonto hadde jeg 350.000

Anonymous poster hash: 11912...ce0

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanskelig å skjønne at du laget denne tråden kun for å skryte.

Jeg kan også skryte litt, jeg hadde også over 200 000, men siden det er noen år siden tilsvarer det sikkert omtrent det samme.

Jeg skryter vel ikke? Lurer oppriktig på hva andre hadde da de flyttet ut, jeg kommer jo til å bruke en del av disse pengene de neste årene. 

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg hadde vel rundt 15 000 - 20 000, men visste at jeg ikke ville trenge å betale leie eller husholdningsregninger det første året (tok del i et voluntørprogram hvor man bor gratis mot jobben man gjør). 

Skrevet

Ca 50 000 kr

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skryter vel ikke? Lurer oppriktig på hva andre hadde da de flyttet ut, jeg kommer jo til å bruke en del av disse pengene de neste årene.

Om du bare hadde lurt på hva andre har, så ville du ikke skrevet hva du selv har/hadde. Opplagt skryt, ja!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Flyttet da jeg var 16, uten ei krone. Men det gikk det også. :)

Anonymous poster hash: 2bdfa...8fa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spart opp ca 300 000 kr, sløste bort alt på et år..

Anonymous poster hash: 43263...638

AnonymBruker
Skrevet

Om du bare hadde lurt på hva andre har, så ville du ikke skrevet hva du selv har/hadde. Opplagt skryt, ja!

Hm okei, ser den. Var ikke ment som skryt i alle fall :) Er vel ganske vanlig å si selv hva man har hvis man spør andre? Forstår ikke helt maset om at alt skal være skryt hele tiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1,5 mill. 100 000 spart selv og resten i arv.

Anonymous poster hash: 58a51...eb6
Skrevet

Ingen verdens ting. Var 18 år. Gikk bra det.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke en krone😊 haha. Måtte låne 5000 kr i depositum til studenthybelen fra mormor og morfar😜 nå er jeg akkurat ferdigutdannet med mastergrad og har klart meg helt fint pengemessig med en deltidsjobb vedsiden av studiene😊

Skrevet

0kr + penger fra foreldra til depositum

Gjest Vevila
Skrevet

Flyttet når jeg var 17. Hadde ingenting. :)

Skrevet

tor jeg hadde 5 000 eller noe, men hadde i likhet med veldig mange andre studenter, foreldre som ville stilt opp  på flekken om noe skulle ha skjedd... Hvis ikke ville det jo vært litt galskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...