AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Hei Er det noen som har erfaring med strongbody online coaching? Har lest veldig mye bra om det, så vurderer å bare hoppe i det for å komme meg i mål til ferien. Hvem hadde du evt som coach? Anonymous poster hash: 006f9...88a
Gjest me2u Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Kjenner bare en av de som startet det De kan virkelig vise til gode resultater både med seg selv og kunder.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Hei Er det noen som har erfaring med strongbody online coaching? Har lest veldig mye bra om det, så vurderer å bare hoppe i det for å komme meg i mål til ferien. Hvem hadde du evt som coach? Anonymous poster hash: 006f9...88a Du bør i alle fall ikke ha noe imot doping. Jeg ville styrt unna. Helst i totalt motsatt retning. Anonymous poster hash: 8f415...b77 1
Gjest me2u Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Du bør i alle fall ikke ha noe imot doping. Jeg ville styrt unna. Helst i totalt motsatt retning. Anonymous poster hash: 8f415...b77 Jepp, de doper folk online..... 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Jepp, de doper folk online..... Ja, for det var jo nøyaktig det jeg sa. Poenget er at hovedpersonen i bedriften er dømt for forhold knyttet til doping. Dette er kjent og har vært oppe i flere medier. Retorisk spørsmål til TS: Ville du benyttet deg av en kjøreskolelærer som ikke fulgte trafikkregler, eller ville du valgt en kjøreskolelærer som overholdt trafikkregler? Anonymous poster hash: 8f415...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå