AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har lurt på dette så utrolig lenge. Nå er sommeren her snart igjen, og da er det jo vanlig å gå med shorts, men allikevel er det veldig mange som bretter opp buksebena når de går med jeans. Jeg er gutt, så da bruker jeg litt annen type jeans enn det jenter bruker. Men spørsmålet mitt er hvordan man egentlig bretter de opp? Jeg føler meg utrolig dum som spør om dette, men jeg skjønner det bare ikke. Når jeg søker det opp finner jeg ingenting. Jeg går aldri med oppbrettet bukseben fordi det ser så feil ut. Bruker slim fit, så det er jo ikke akkurat sånn at det er baggy jeans som får oppbretten til å se helt på trynet ut. Dessuten har jeg såpass korte ben at den minste bukselengden blir ALTFOR lang for meg. Utrolig irriterende. Hvorfor skal jenter ha mye kortere lengder enn menn? Må igrunn legge opp alle buksene mine med mindre noen kan lære meg hvordan jeg bretter opp. Anonymous poster hash: 2bae2...070
Gjest lipgloss Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 få dem lagt opp hos en sydame de legger dem opp uten at dem ødelegger nedre kant av buksa
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Helt utrolig hva folk spør om her inne.....! Noen burde lage et stand-up show på bakgrunn av KG. Anonymous poster hash: 3368d...231 1
Honey Dew Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Siden du har korte bein, bør du ikke brette opp buksen din. Beina vil bare se kortere ut. Som en annen bruker sa, gå til en sydame for å få lagt opp buksen
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Synes ikke dette spørsmålet er så dumt, jeg! Skjønner godt at du lurer. Nå er jeg jente, og jeg synes ikke det er så pent å ha en "stor brett" på buksa. Jeg har korte ben, og må nesten alltid brette opp buksebena mine. Pleier å starte med en liiiiten brett helt i bunnen av buksa, for så å på en måte "rulle" den litt oppover og dytte stoffet godt nedi bretten. Vanskelig å forklare, merker jeg Men synes hvertfall at det er penere med en liten brettekant enn en stoor en. Anonymous poster hash: 27183...efa
Gjest Nanne70 Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Genial "oppskrift" til å legge opp jeans selv - du behøver ikke symaskin en gang: http://susiesoso.blogspot.co.uk/2013/09/how-to-hem-your-jeans-nicely.html
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #11 Skrevet 11. juni 2015 Helt utrolig hva folk spør om her inne.....! Noen burde lage et stand-up show på bakgrunn av KG. Anonymous poster hash: 3368d...231 Bård Tufte Johansen hadde eksempelr fra Kvinneguiden i sitt siste show. Det var fantastisk. Anonymous poster hash: eaa26...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå