Gjest allium Skrevet 3. september 2004 #21 Del Skrevet 3. september 2004 Ah, jeg har akkurat samme opplevelsen. Men jeg bruker www.divacup.com Sikkert samme greia, men denne er litt billigere. Angående penis vs tampong. En penis suger ikke til seg all fuktigheten i skjeden. Kanskje snarere tvert imot Nei, det er akkurat samme produktet. www.keeper.com selger divacup. Mens den opprinnelige "keeper", er det samme som i Norge kalles damebeger. Hvor FÅR de disse håpløse navnene fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 3. september 2004 #22 Del Skrevet 3. september 2004 Føles ikke disse greiene veldig rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 3. september 2004 #23 Del Skrevet 3. september 2004 Du som sier at tisseet trekker inn i tampongen:du vet at tissehullet er på UTSIDEN, OG AT DET DERMED ER GANSKE UMULIG Å TREKKE OPPOVER OG INNOVER MED MINDRE TAMPONGEN HENGER PÅ UTSIDEN AV SKJEDEN? Man har jo en tråd der som lett kan suge til seg væske. Jeg har samme problemet, og skjønner overhodet ikke hvorfor. Sliter ganske mye når jeg er på byen og har mensen samtidig... En skjede skal ha plass til en erigert penis. En tampong er mindre enn en penis. Skjeden er ikke like stor når man ikke er opphisset. Forskjellen kan faktisk være så stor at det kan føre til problemer å bruke tampong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 3. september 2004 #24 Del Skrevet 3. september 2004 :klø: Må nå være ganske nytt på markede. Har aldri hørt om dette produktet før. Holder det seg der det skal da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 3. september 2004 #25 Del Skrevet 3. september 2004 Føles ikke disse greiene veldig rart? Jeg merker det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 3. september 2004 #26 Del Skrevet 3. september 2004 :klø: Må nå være ganske nytt på markede. Har aldri hørt om dette produktet før. Holder det seg der det skal da? Ja, det eneste er hvis jeg har fått den litt for langt inn, da har den en tendens til å fortsette innover, fordi man blir større lengre inn. Den skal sitte ganske langt ute. Som regel går det helt greit. Den faller ihvertfall ikke ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 4. september 2004 #27 Del Skrevet 4. september 2004 Tisser dere så ofte, da? Jeg skifter alltid tampong når jeg må på do - nr 1 eller nr. 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #28 Del Skrevet 5. september 2004 Gjest sier: Jeg har ikke problemer når jeg tisser, men når jeg bæsjer er det litt annerledes. Da har jeg opplevd at tampongen har detti ned i do Herre min jemen. Helt nytt for meg dette her. EN OPPFORDRING TIL ALLE MED DET SAMME PROBLEMET: SLUTT Å PRESS. Er du helt korka eller? Klart at jeg presser når jeg bæsjer. Det gjør til og med DU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 5. september 2004 #29 Del Skrevet 5. september 2004 Herre min jemen. Helt nytt for meg dette her. EN OPPFORDRING TIL ALLE MED DET SAMME PROBLEMET: SLUTT Å PRESS. Er du helt korka eller? Klart at jeg presser når jeg bæsjer. Det gjør til og med DU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 5. september 2004 #30 Del Skrevet 5. september 2004 Til gjest: Korka er du selv og deg om det. Denne var tydeligvis for høyt for ditt nivå skjønner jeg. Dessuten har aldri hatt problemer med at tampongen detter ut når jeg sitter på do. Press med måte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 5. september 2004 #31 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg føler skjeden blir kortere når jeg har mensen. Når jeg tisser så slapper liksom alle muskler av der nede, og om jeg ikke har presset den så langt inn som det går, så føler jeg at tisset renner innover og trekker inn i tampongen. Det må det nesten gjøre for den er veldig våt noen ganger. Så det går nok an Dessuten, det er ikke alltid så lett å få satt inn en ny langt nok inn når man er tørr etter den første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå