Gjest lll Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 :oops: :oops: :oops: litt flaut spøsmål.. har alle det slik at etter dere har tissa, så kjennes det ut som om ikke tampongen sitter like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Føles som at tampongen sitter like godt etter tissing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimSim Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Så lenge du har plassert den langt nok inn...burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. september 2004 #4 Del Skrevet 1. september 2004 Tissing ikke noe prob her heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 jeg vil nok si at jeg er av det store tampong problem mennesket, jeg setter den så langt inn jeg klarer og går jeg på do, så ja føles det som den sklir ut sakte men sikkert etterpå...... og har jeg først tatt den ut, kan jeg bare drømme om å få inn en ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 Noen ganger har jeg det samme problemet, selv om jeg har dyttet den langt nok inn. jeg har løst det ved å skifte tampong hver gang jeg tisser. så lenge jeg ikke løper på do hele tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 Så rart. Presser dere litt når dere tisser da, eller? Bare nysgjerrig altså, jeg har nemlig aldri hatt noe problem med det der. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #8 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har ikke problemer når jeg tisser, men når jeg bæsjer er det litt annerledes. Da har jeg opplevd at tampongen har detti ned i do :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #9 Del Skrevet 1. september 2004 Så rart. Presser dere litt når dere tisser da' date=' eller? Bare nysgjerrig altså, jeg har nemlig aldri hatt noe problem med det der. :-)[/quote'] Har ikke for vane å presse når jeg tisser nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #10 Del Skrevet 2. september 2004 jeg vil nok si at jeg er av det store tampong problem mennesket' date=' jeg setter den så langt inn jeg klarer og går jeg på do, så ja føles det som den sklir ut sakte men sikkert etterpå...... og har jeg først tatt den ut, kan jeg bare drømme om å få inn en ny..[/quote'] Bruk glidemiddel så får du inn en ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 2. september 2004 #11 Del Skrevet 2. september 2004 Har du prøvd flere merker tamponger? På meg sklir Ob ut hele tida hvis jeg klarer å få den inn. Jeg bruker Tampax og den har jeg ikke noen problemer med. Sitter perfekt på plass til jeg drar den ut. Og det er ikke noe problem å tisse med den inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 2. september 2004 #12 Del Skrevet 2. september 2004 Eller bruk en som er litt mindre. Jeg har det problemet om jeg bruker for store tamponger. De suger nemlig opp alt, og når det er tørt er det ikke greit å få inn en ny en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 2. september 2004 #13 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg føler når jeg tisser at tisset trekker inn i tampongen. Kanskje den ikke sitter langt nok inne, eller at skjeden er kortere når man har mensen? :klø: Jeg også sliter med å få satt inn ny hvis det er tørt, Og å få tatt UT tampong hvis det er for tørt. Da gjør det faktisk vondt noen ganger :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. september 2004 #14 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg føler når jeg tisser at tisset trekker inn i tampongen. Kanskje den ikke sitter langt nok inne, eller at skjeden er kortere når man har mensen? :klø: Jeg også sliter med å få satt inn ny hvis det er tørt, Og å få tatt UT tampong hvis det er for tørt. Da gjør det faktisk vondt noen ganger :o Det verste jeg vet er å sette inn tampong hvis det er for tørt! går nesten ikke, dessuten er det utrolig vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 2. september 2004 #15 Del Skrevet 2. september 2004 Her var det mye å gjenkjenne. Å sette inn ny tampong etter å ha tatt ut en, var umulig. Å få inn de største var umulig. De som var mindre, lekket hele tiden. Her er løsningen min: http://www.keeper.com Så kan dere si æsj og uff så mye dere vil. Jeg har ikke sett at en eneste som har prøvd, sier æsj og uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 2. september 2004 #16 Del Skrevet 2. september 2004 Gjest sier: Jeg har ikke problemer når jeg tisser, men når jeg bæsjer er det litt annerledes. Da har jeg opplevd at tampongen har detti ned i do Herre min jemen. Helt nytt for meg dette her. EN OPPFORDRING TIL ALLE MED DET SAMME PROBLEMET: SLUTT Å PRESS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 2. september 2004 #17 Del Skrevet 2. september 2004 Av og til. Men da etter å ha presset ut noen ekstra dråper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #18 Del Skrevet 3. september 2004 Du som sier at tisseet trekker inn i tampongen:du vet at tissehullet er på UTSIDEN, OG AT DET DERMED ER GANSKE UMULIG Å TREKKE OPPOVER OG INNOVER MED MINDRE TAMPONGEN HENGER PÅ UTSIDEN AV SKJEDEN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 3. september 2004 #19 Del Skrevet 3. september 2004 En skjede skal ha plass til en erigert penis. En tampong er mindre enn en penis. Ergo: Hvis en tampong er dyttet HELT inn i skjeden slik den skal, kan den over hodet ikke suge opp noe som helst fra utsiden av kroppen. At den kan dette ut høres helt merkelig ut. Er du SIKKER på at den er dyttet absolutt helt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2004 #20 Del Skrevet 3. september 2004 Her var det mye å gjenkjenne. Å sette inn ny tampong etter å ha tatt ut en, var umulig. Å få inn de største var umulig. De som var mindre, lekket hele tiden. Her er løsningen min: http://www.keeper.com Så kan dere si æsj og uff så mye dere vil. Jeg har ikke sett at en eneste som har prøvd, sier æsj og uff. Ah, jeg har akkurat samme opplevelsen. Men jeg bruker www.divacup.com Sikkert samme greia, men denne er litt billigere. Angående penis vs tampong. En penis suger ikke til seg all fuktigheten i skjeden. Kanskje snarere tvert imot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå