AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har klart å holde meg unna snop og søtsaker i ca 3 uker, med unntak i går da… der jeg proppet i meg en 200 gr sjokolade, woops…. Men ellers har jeg vært flink. Spist når jeg har vært sulten, lagd mat fra bunnen av, spist sunt, spist grønnsaker/frukt, holdt meg til kaloriene jeg må få i meg iløpet av en dag. Før spiste jeg godteri/usunt hver dag. Junkfood, sjokolade, brus, godteri osv. Jeg kjenner nå på kroppen at den er "sunn" og jeg føler meg ikke oppblåst lenger. Jeg kan til og med si at jeg tror jeg har gått ned litt! Jeg føler at jeg er litt mindre rundt magen, og den "står ikke ut" sånn som den gjorde før.. Kan jeg ha gått ned i vekt?? :o Eller er det bare noe jeg tror? Jeg skal såklart holde meg til dette kostholdet. Og skal trene mer, men er syk for øyeblikket. Så må vente til jeg blir frisk.. Anonymous poster hash: 8d019...2a5
lilla_orkide Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Jeg er ikke synsk, så vanskelig å si om du har gått ned. Anbefaler deg å ta en tur på vekta evt. bruke målebånd.
mijaa Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Det er helt umulig for oss å si om du har gått ned noe eller ikke. Kjøp deg en badevekt og/eller målebånd Så flink du er som legger om kosthold og vaner, forresten! Finn et "regime" du klarer å holde, så går det her kjempebra!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Jeg er ikke synsk, så vanskelig å si om du har gått ned. Anbefaler deg å ta en tur på vekta evt. bruke målebånd. Har verken vekt eller målebånd. Må skaffe meg det haha TsAnonymous poster hash: 8d019...2a5
FruHudson Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Du har ikke ei bukse eller noe sånt som du ikke har hatt på deg på en stund? Prøv den! Kanskje den sitter litt løsere? Det skjedde med meg Herlig følelse!
Taklampe Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Som de andre sier er det umulig for oss å svare på uten å vite hva og hvor mye du har spist. Men det kan være godt mulig du har gått ned litt. Lurt å kjøpe vekt og målebånd. Det gir i tillegg ekstra motivasjon når du ser du går ned!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Omvendt med meg, hehe. Ser av vekta at jeg har gått ned ca 4 kg, men det føles ikke sånn... Har ikke mistet muskelmasse eller noe sånt heller, for jeg er mer aktiv enn før. Anonymous poster hash: b36eb...a57
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Hvis du ikke har vekt eller målebånd kan du måle med en bukse og se om den sitter løsere Veldig deilig følelse. Spesielt hvis det er en bukse som alltid har vært litt trang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå