AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Hei, Hvor store bør barna være, før det er aktuelt med Kaptein Sabeltann show? Anonymous poster hash: 654db...6bf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Vår var 4 år første gang. Hun gledet seg masse og jeg var selv fire første gang jeg var med. Hun skvatt når de sa "Velkommen" på høyttaleren og klemte hånden min. Men hun storkoste seg, og syntes det var kjempegøy å være med på! Det begynner veldig sent, og jenta vår var ikke i seng før halv to, men fikk sove i bilen. Hun har ikke hatt mareritt og er ikke den tøffeste i sin alder, men hun har siden snakket om å få være med igjen. Jeg vil si at en må se det an ut fra hvor moden barnet er for det. Det var flere i hennes alder der og alle så ut til å storkose seg. Og generelt, absolutt for hele familien! Barnet hysjet på meg og min mor når vi mimret og sang til sangene. Anonymous poster hash: 7ea34...fff
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Vår var 4 år første gang. Hun gledet seg masse og jeg var selv fire første gang jeg var med. Hun skvatt når de sa "Velkommen" på høyttaleren og klemte hånden min. Men hun storkoste seg, og syntes det var kjempegøy å være med på! Det begynner veldig sent, og jenta vår var ikke i seng før halv to, men fikk sove i bilen. Hun har ikke hatt mareritt og er ikke den tøffeste i sin alder, men hun har siden snakket om å få være med igjen. Jeg vil si at en må se det an ut fra hvor moden barnet er for det. Det var flere i hennes alder der og alle så ut til å storkose seg. Og generelt, absolutt for hele familien! Barnet hysjet på meg og min mor når vi mimret og sang til sangene. Anonymous poster hash: 7ea34...fff Etter min mening er dette ikke noe for en fireåring. Anonymous poster hash: a677b...764
Gjest Magdalene Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Etter min mening er dette ikke noe for en fireåring.Anonymous poster hash: a677b...764 ? For de fleste fireåringer jeg kjenner til ville det vært drømmen å dra på kaptein sabeltannshow. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 ? For de fleste fireåringer jeg kjenner til ville det vært drømmen å dra på kaptein sabeltannshow. Jeg synes det begynner for sent for en fireåring. Hilsen en som ikke er den du siterte. Anonymous poster hash: 45a79...f40
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Datteren vår var tre når hun var med i fjor, og storkoste seg. Sov i bilen på vei til showet tidligere på dagen og hadde ingen problemer med å være lenge oppe. Anonymous poster hash: 8a7f5...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Jeg synes det begynner for sent for en fireåring. Hilsen en som ikke er den du siterte.Anonymous poster hash: 45a79...f40 En gang i løpet av året som fireåring burde et barn absolutt få lov til å være med på dette. Hun er seks år å og snakker om det ennå hvor mye hun gleder seg til neste gang. Anonymous poster hash: 7ea34...fff 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 ? For de fleste fireåringer jeg kjenner til ville det vært drømmen å dra på kaptein sabeltannshow. Det får så være, men min fireåring skal ikke se et slikt show. Anonymous poster hash: a677b...764 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #10 Skrevet 5. juni 2015 Hei, Hvor store bør barna være, før det er aktuelt med Kaptein Sabeltann show? Anonymous poster hash: 654db...6bf Søsteren min var 4 første gang vi så showet, jeg var 8. Vi syns begge det var kjempestas, ikke for skummelt eller sent for henne (eller meg). Men jeg venter nok et år eller to før jeg tar med min datter (som også er 4 nå). Hun syns fortsatt Sabeltann er litt skummelt, og får nok mer ut av det senere. Man må nok se an ungene - for noen er det helt topp når de er 4 og "Sabeltann-frelste", andre bør kanskje vente. Anonymous poster hash: ee06e...4ab
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #11 Skrevet 5. juni 2015 Det får så være, men min fireåring skal ikke se et slikt show. Anonymous poster hash: a677b...764 PS: Jeg klarer ikke å se underholdningsverdien når små barn blir skremt. Dessuten er det en vulgær kjøpefest. Mine barn får ikke lov til å løpe rundt med sabler og true folke til å "gå planken". En fireåring er etter min mening for umoden til å forstå at dette er teater, show og underholdning, og ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Anonymous poster hash: a677b...764
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #12 Skrevet 5. juni 2015 Vår jente var litt over 3 år da hun var med. Det var kjempesuksess. Hun snakket om det i lang tid etterpå. Hun fikk sove litt tidlig på kvelden og var naturlig nok litt i ørske da vi vekket henne, men våknet fort og fikk sove i bilen hjem etterpå. Ingen problemer dagen etter! Forøvrig likte vi voksne showt veldig godt også, så vi skal tilbake i år.Anonymous poster hash: 58a6b...72b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #13 Skrevet 5. juni 2015 Vår jente var litt over 3 år da hun var med. Det var kjempesuksess. Hun snakket om det i lang tid etterpå. Hun fikk sove litt tidlig på kvelden og var naturlig nok litt i ørske da vi vekket henne, men våknet fort og fikk sove i bilen hjem etterpå. Ingen problemer dagen etter! Forøvrig likte vi voksne showt veldig godt også, så vi skal tilbake i år.Anonymous poster hash: 58a6b...72b Hva får en treåring ut av å se på folk gå planken, bli truet med sabel og å se en skummel og ond sjørøverkonge? Jeg fatter ikke at foreldre er mer kritiske til hva de lar barna sine se i så ung alder. Anonymous poster hash: a677b...764
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #14 Skrevet 5. juni 2015 Hva får en treåring ut av å se på folk gå planken, bli truet med sabel og å se en skummel og ond sjørøverkonge? Jeg fatter ikke at foreldre er mer kritiske til hva de lar barna sine se i så ung alder.Anonymous poster hash: a677b...764 Hehe, jeg som svarte på det du kommenterte. Vi har heldigvis ei jente som har vært vant til å gå på teater siden hun var 2 år gammel, og som heldigvis forstår konseptet med at det hun ser er skuespill. Så like lite som hun tror Mikkel Rev i Hakkebakkeskogen er virkelig, tror hun Sabeltann eksisterer. Jeg har nok et litt mer uhøytidelig syn på dette enn deg (...og der er vi tydeligvis mange, for du hadde nok stusset om du så hvor mange barn som var på Sabeltann!). Nå gleder vi oss til vi skal i teateret i morgen og se et relativt voksent stykke, og jeg er rimelig sikker på at jenta vår klarer å forstå at det ikke er krig i Norge selv om det er tema i stykket. Anonymous poster hash: 58a6b...72b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #15 Skrevet 5. juni 2015 Vår var 1 1/2-år. Hadde med fler, større barn også. Hun la seg til vanlig tid, men ble vekt rundt en time før forestillingen :-) Dette var jo en spesiell situasjon, og hun husker ikke på det nå.Anonymous poster hash: 3d4dc...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå