Gå til innhold

Ingeline er gift

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!

Nå har jeg vært gift i over tre uker og er tilbake fra en fantastisk bryllupsreise i Thailand og Kambodsja.

Bryllupsdagen var en dag jeg helt sikkert aldri kommer til å glemme. Jeg gikk og smilte fra øre til øre hele dagen og var så glad som det nesten ikke går an å bli. I det hele tatt var det en veldig vellykket dag.

Vi giftet oss på en av de aller varmeste sommerdagene i år, sola strålte hele dagen. For meg startet dagen i frisørsalongen, og jeg ble kjempefornøyd med både håret og sminken. Vielsen ble veldig vakker, og det største øyeblikket var da vi sto der framme og sa ja. Stemmen min sprakk nok litt, men vi ble da gift :-)

Festen etterpå ble også veldig vellykket. Vi hadde splittet parene, og jeg var litt spent på hvordan det kom til å gå, men det gikk supert. Stemningen rundt bordet var topp. Alle så ut til å stortrives.

Til alle dere som ikke har vært i ilden ennå, gled dere! Det å være brudepar er helt ubeskrivelig!

Hilsen nygift Ingeline

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Skjoenner hva du mener....hadde ogsaa en helt fantastisk dag! nyt tiden som nygift!

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse! :bryllup:

Jeg gleder meg kjempemasse til 13 august 2005, da er det meg og min kjære sin tur.....

Skrevet

Gratulerer :dagensrose:

Skrevet

Gratulerer så mye! Enig i at å være brudepar er en kjempeflott opplevelse :).

Skrevet
Heisann!

Festen etterpå ble også veldig vellykket. Vi hadde splittet parene, og jeg var litt spent på hvordan det kom til å gå, men det gikk supert. Stemningen rundt bordet var topp. Alle så ut til å stortrives.  

Hilsen nygift Ingeline

GRATULERER!

Hva mener du med at dere splittet parene?

Skrevet

GRATULERER!

Hva mener du med at dere splittet parene?

at de ikke fikk sitte sammen under middagen ;)

Gratulerer Ingeline! :D

Skrevet

Ja, men hvorfor ?????

Tror jeg hadde blitt sur viss jeg ikke fikk sitte sammen m sambo og nærmeste venner. :veldigsur:

Syns heller det er viktig å legge inn pauser og ikke ha stappfullt progam slik at folk heller får pratet og blitt kjent med nye folk i pausene....

Skrevet
Ja, men hvorfor ?????

Tror jeg hadde blitt sur viss jeg ikke fikk sitte sammen m sambo og nærmeste venner. :veldigsur:

Syns heller det er viktig å legge inn pauser og ikke ha stappfullt progam slik at folk heller får pratet og blitt kjent med nye folk i pausene....

Ta ett lite søk eller lag en egen tråd - det har blitt diskutert 1000 ganger. Ikke ødelegg tråden til Ingeline ;)

Skrevet

Grattis, Ingeline! :)

Velkommen i klubben som nygift og lykkelig!

Klem Tex med laaaaang fartstid på over tre måneder :wink:

Skrevet

Gratulerer som nygift og med vel overstått dag. Lykke til på ferden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...