Gå til innhold

Cellulitter!!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet hva man kan gjøre for å forebygge cellulitter, hvis det i det hele tatt går an??

Og evn. hva man kan gjøre for å kvitte seg med disse???

På forhånd takk!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest mango
Skrevet

hei!

et lite tips:

på body shop blandt annet finner du noe som heter rosemarin olje :o .

ta dette og gni oppover mot lår og rumpe, hardt!!! :evil: :evil: med 2 hender og med den kanten lillefingerene er på ned mot huden...mer som om du ikke vil at vann skal renne ned fra låret liksom.. :o ...dette skal gjøres i 15 min. hveeer dag! Det er et hekkans arbeid,-men det skal hjelpe! :D :D :D

Skrevet

Tren! Det tok mine begynnende antydninger til celluitter. Trente 2 ganger i uka (aerobic/styrke), og etter 2-3 mnd så jeg stor forskjell. De forsvant, huden ble igjen glatt og fin.

Gjest Anonymous
Skrevet

syns det i lommelegen var realt! Og ganske sikkert sant. Trening og lite fett i maten er vel svaret.. Har dessuten hørt at p-piller svekker kroppens evne til å bryte ned cellulitt fettet.. Lurer på om dette er sant, men kan virke sånn når jeg ser på låra mine.. :-?

Gjest fialine
Skrevet

hei,

hvis du bor i Oslo, så prøv Hypoxi-trening. Dette har jeg gjort nå og med helt fantastiske resultater. Lårene og rompa har blitt helt glatt og myk, det er rett og slett helt utrolig :D jeg har skrevet om det før her inne. du kan også se på annonsen de har på nettet på www.hypoxi.no (hvis det er lov å skrive en nettadresse her da :) ).

hilsen fia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...