Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #1 Skrevet 4. juli 2002 Noen som vet hva man kan gjøre for å forebygge cellulitter, hvis det i det hele tatt går an?? Og evn. hva man kan gjøre for å kvitte seg med disse??? På forhånd takk!!!!!
Tusseline Skrevet 4. juli 2002 #2 Skrevet 4. juli 2002 Ta en titt her: http://www.lommelegen.no/cellulitter-MT.htm
Gjest mango Skrevet 4. juli 2002 #3 Skrevet 4. juli 2002 hei! et lite tips: på body shop blandt annet finner du noe som heter rosemarin olje :o . ta dette og gni oppover mot lår og rumpe, hardt!!! :evil: :evil: med 2 hender og med den kanten lillefingerene er på ned mot huden...mer som om du ikke vil at vann skal renne ned fra låret liksom.. :o ...dette skal gjøres i 15 min. hveeer dag! Det er et hekkans arbeid,-men det skal hjelpe! :D :D :D
Engel Skrevet 5. juli 2002 #4 Skrevet 5. juli 2002 Tren! Det tok mine begynnende antydninger til celluitter. Trente 2 ganger i uka (aerobic/styrke), og etter 2-3 mnd så jeg stor forskjell. De forsvant, huden ble igjen glatt og fin.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #5 Skrevet 8. juli 2002 syns det i lommelegen var realt! Og ganske sikkert sant. Trening og lite fett i maten er vel svaret.. Har dessuten hørt at p-piller svekker kroppens evne til å bryte ned cellulitt fettet.. Lurer på om dette er sant, men kan virke sånn når jeg ser på låra mine.. :-?
Gjest fialine Skrevet 8. juli 2002 #6 Skrevet 8. juli 2002 hei, hvis du bor i Oslo, så prøv Hypoxi-trening. Dette har jeg gjort nå og med helt fantastiske resultater. Lårene og rompa har blitt helt glatt og myk, det er rett og slett helt utrolig :D jeg har skrevet om det før her inne. du kan også se på annonsen de har på nettet på www.hypoxi.no (hvis det er lov å skrive en nettadresse her da ). hilsen fia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå