Gjest Badebuksa Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Det er så godt, smaker godt og lukter godt. Men hva kan det brukes til? Er det noen bruksområder som er spesielle, eller er det for det meste kaker og ev. kokosmelk i matretter?
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Rett i kroppen er også ok. Jeg har enkle gleder.
Gjest Badebuksa Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Oh, trodde først du skrev "rett i koppen". Puh! Ja, er det sunt?
Berit Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 http://kilden.info/kokosolje-er-helsefremmende-100-bruksomrader/
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 I yoghurt og i havregrøt Anonymous poster hash: a238e...f99
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Kokos kommer jo i flere varianter! Kjøtt, vann, melk, krem, mel, olje, butter/paste, flak og raspet var det jeg kom på nå, mulig det er flere. Bare fantasien setter grenser på hva du kan bruke det til. Jeg baker, lager is, smoothie, spiser og drikker nøtten rå, tilsetter i frokostblanding og grøt, som middag i gryter og wok. Anonymous poster hash: 34ede...bf6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå