Gå til innhold

Spørre date om han er intr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på 3 dater nå, og overnatting på ene daten. Litt kos, men ikke noe mer. Føler vel kanskje at jeg må ta praten med han og spørre hva han tenker. Om han er interessert eller hva. Men hvordan skal jeg ta det opp med han?

Anonymous poster hash: 9f8e8...7d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du trenger å spørre om det er han ikke nok interessert, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 8f1f1...adf
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som han er intr. Han tar intiativ og sender mld etter datene om at han synes det var kjekt ol. Men jeg vil liksom være på den sikre siden.

Anonymous poster hash: 9f8e8...7d6

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Hva med å si at du får spørsmål fra andre om hva som skjer mellom dere, og at du ikke helt vet hva du skal svare. Spør deretter hva han ville svart? Eller spør rett og slett om hvor dere står, og hva han vil videre med dere. :) Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet

Fortsetter han å be deg ut da?

Anonymous poster hash: 93b4a...e49
AnonymBruker
Skrevet

Etter 3 treff ville jeg nok sittet litt på gjerdet. Hvis dere begge tar initativ til å møtes, så er det jo en interesse for å bli bedre kjent i alle fall. 

Men, jeg merker gjerne ganske fort om folk er interessert i meg. Da sender de en del meldinger, vil treffes hver uke, og er fleksible. 

Men gi det litt mer tid, du. :)

Anonymous poster hash: d129a...d46
AnonymBruker
Skrevet

Eller så har han vært på kvinneguiden og lest at alle menn som prøver seg på sex før åttende date er drittsekker. :P

Anonymous poster hash: dd296...b60

• Liker 3
Gjest krokodillen
Skrevet

Nok en tråd jeg får kvelingsfornemmelse av. 3 dater og du skal allerede begynne å mase i de retninger?

Gjest Keikolina
Skrevet

Eller så har han vært på kvinneguiden og lest at alle menn som prøver seg på sex før åttende date er drittsekker. :P

Anonymous poster hash: dd296...b60

Åttende? Prøv åttiende, her er kvinnfolka som har sett litt for mange amerikanske filmer.

Skrevet

Nok en tråd jeg får kvelingsfornemmelse av. 3 dater og du skal allerede begynne å mase i de retninger?

Hvor mange dater mener du bør gjennomføres, før det er akseptabelt å drøfte om man er interessert i å ta relasjonen videre?

Skrevet

Jeg villa venta litt med å spørre tror jeg.

Jeg bruker også å ha lyst til å vite det ganske tidlig, men har brent meg på det selv, også ble jeg

veldig skremt en gang for ei stund sida da mannen plustelig skulle definere veldig tidlig. Kanskje kunne

det blitt oss hvis han hadde gitt det litt mer tid. 

Gjest krokodillen
Skrevet

Hvor mange dater mener du bør gjennomføres, før det er akseptabelt å drøfte om man er interessert i å ta relasjonen videre?

langt flere enn tre. 3 dater er da ingenting og ikke nok for å avgjøre hvilken vei det går. 

Skrevet

Jeg vil også gjerne spørre nå, er sykt vanskelig å ikke vite. MEN vi ha bare møttes tre ganger, på under en uke. Og selvom det virker som han vil noe mer, og bruker mye tid på p tekste meg, tar jeg ikke sjansen på å skremme han bort med et sånt spørsmål enda.

Må nevnes at vi har sex, og har hatt det alle tre gangene. Derfor er jeg redd for å bare være sex, selvom det meste tyder på at jeg ikke er det. Passer seg heller ikke å avtale date utenfor hjemmet da jobbene våre gjør at vi bare har noen få timer på kvelden (da vi begge egentlig burde sovet) og vi har planer i helgene (hver for oss).

AnonymBruker
Skrevet

om han fortsetter å date dag er han interessert. er han ikke interessert fortsetter han ikke å date dag. så enkelt. å avklare slikt etter 3 dater er litt vel tidlig. man kjenner knapt hveranre

Anonymous poster hash: 3bd43...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...