PatrickBateman_ Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg går alltid i sorte, skinny bukser med høyt liv. Er egentlig utrolig lei av det, synes heller ikke beina blir rettferdiggjort i de buksene. Vanlige jeans får jeg klaustrofobi av, spesielt om de er lave i livet. Har ganske lange bein, så dressbukser feks blir alltid for kort... Hva går dere i? Trenger litt tips. Skal flytte til varmere strøk nå snart, så da blir sorte bukser for varmt i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Hva med skjørt? Anonymous poster hash: 28b6b...ae4 2
PatrickBateman_ Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2015 Ja, det bruker jeg også av og til
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Hva med en hvit skinny bukse med høyt liv? Hvite bukser er jo veldig pent nå som det er sommer. Eventuelt lys brun? Går forøvrig kun i sorte skinny jeans selv, og jeg klarer heller ikke å vende meg til å gå i noe annet. Sliter ofte med å få gensere til å matche vanlige jeans, i tillegg til at jeg ikke føler meg komfortabel i de. Synd, for de ser jo alltid fine ut på alle andre.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Jeg bruker blå skinny Levis. Som denne: https://www.zalando.no/levi-s-innovation-super-skinny-slim-fit-jeans-le221n00q-k11.html Anonymous poster hash: 886b4...227
Gjest FruKG Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Skjørt eller shorts om det er varmt. Selv elsker jeg å gå i korte shorts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå