Gå til innhold

Fluer på badet.. Irriterende..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi har to bad, et gammelt og et relativt nytt bad.

På det gamle badet har vi et flueproblem... Det kommer stadig sånne små bananfluelignende fluer på badet. De er bittelitt større enn bananfluer da, og det er en annen "flueart".

Er det noen som har opplevd dette før på gamle bad? Jeg aner ikke hvor fluene kommer fra, og jeg aner ikke hvordan vi kan bli kvitt de frem til vi skal pusse opp badet......

Mvh fortvilet og irritert....

Anonymous poster hash: b8979...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Klorin i avløpet. Tøm i vasken også. Og Radar fluespray, behandle avløpet med klorin og spray badet med Radar som det siste du gjør om kvelden. Ha ventiler og dør igjen. La stå slik til det blir morgen.

Edit to add: Hvis det er flueegg andre steder enn avløpet, så må du bruke Radar flere netter på rad. Dette for å drepe nyutklekkete fluer før de legger egg.  Luft godt om morgenen.

Endret av ops2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klorin i avløpet. Tøm i vasken også. Og Radar fluespray, behandle avløpet med klorin og spray badet med Radar som det siste du gjør om kvelden. Ha ventiler og dør igjen. La stå slik til det blir morgen.

Edit to add: Hvis det er flueegg andre steder enn avløpet, så må du bruke Radar flere netter på rad. Dette for å drepe nyutklekkete fluer før de legger egg.  Luft godt om morgenen.

Takk for svar! Da skal jeg gå til innkjøp av ekstra kloring og radar :)

Anonymous poster hash: b8979...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...