AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Hei! Jeg har nettopp bestilt clearblue fertilitetsmonitor, kan noen gi meg en enkel forklaring på hvordan den brukes? Stikker man test pinnene inni monitoren etter bruk? Hvor ofte skal man teste? ? Erfaringer? Anonymous poster hash: 925d6...d72
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har bare brukt den en syklus(i gang med nr to nå), men ... Når du får mensen, stiller du inn test-intervallet ved å trykke på m-tasten på tidspunktet det er greiest for deg å teste. Stiller du den inn kl 8, f.eks., kan du teste når som helst mellom kl 5 og 11. Når test-symbolet vises på displayet, er det på tide å teste. Du tar av hetten på pinnen, tisser på pinnen eller har den i et urinprøveglass, setter hetten på, slår på igjen monitoren hvis den har slått seg av i mellomtiden, og setter testpinnen ned i sporet på monitoren. Så lar du den stå til det kommer et symbol som sier at du skal ta testen ut. Da tar du ut testen, og så kommer testresultatet opp på displayet. Det står forresten ganske greit forklart i bruksanvisningen, syns jeg. Anonymous poster hash: 8e508...61c
bipolar92 Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Takk. Må jeg vente til jeg får mensen til å prøve å teste?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Takk. Må jeg vente til jeg får mensen til å prøve å teste? Unnskyld for sent svar! :o Med akkurat den er det lurt å vente til du får mensen, ja, siden du må stille den inn etter første mensdag. Jeg har ikke prøvd, men jeg tror den vil "avvise"/ikke lese testen hvis du prøver å teste utenom når du får beskjed om det. Anonymous poster hash: 8e508...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå