Gå til innhold

"Kjæresten min voldtok meg – og han har enorm skyldfølelse"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det nå jo være noen som har kødda og fått publisert innlegget? Klarte ikke å ta det på alvor da jeg leste det, jeg tror det er en mann som har skrevet det. Rett og slett.

Anonymous poster hash: a606e...51e
AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg som kvinne en voldtektsmann og. Jeg har sugd en kjæreste mens han sov, så våknet han og vi hadde sex. Men det er tydeligvis voldtekt. Så ser at jeg heretter må avklare alt på forhånd, så jeg ikke blir anmeldt for voldtekt.

Anonymous poster hash: f2d89...111
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg som kvinne en voldtektsmann og. Jeg har sugd en kjæreste mens han sov, så våknet han og vi hadde sex. Men det er tydeligvis voldtekt. Så ser at jeg heretter må avklare alt på forhånd, så jeg ikke blir anmeldt for voldtekt.

Anonymous poster hash: f2d89...111

Selv om du og kjæresten har en avtale om at dette er ok, så er faktisk det å utføre seksuelle handlinger med et sovende menneske voldtekt etter loven.

Slik må det faktisk være for å kunne straffe de som begår slike overgrep.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg som kvinne en voldtektsmann og. Jeg har sugd en kjæreste mens han sov, så våknet han og vi hadde sex. Men det er tydeligvis voldtekt. Så ser at jeg heretter må avklare alt på forhånd, så jeg ikke blir anmeldt for voldtekt. Anonymous poster hash: f2d89...111

Ja det du gjorde er noe helt annet enn hva artikkelen handler om. Det å suge noen som sover er voldtekt etter loven. Du skal være veldig glad for at dette tydeligvis gikk bra for typen din. Han hadde ikke anledning til å si nei før du tok deg til rette og voldtok ham.

Artikkelen handler om en som ikke sier nei, men som egentlig ikke har lyst. Hun føler så i ettertid at det er voldtekt, noe som er misbruk av voldtektsbegrepet.

Anonymous poster hash: d007c...a86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser slikt som dette begynner jeg å skjønne at 1 av 10 kvinner kan ha blitt voldtatt.

Anonymous poster hash: 6cd03...974
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, man må da få lov til å gjøre noe for å ta initiativ? 
Jeg vekker ofte kjæresten min ved å suge han - så har vi morgensex. Har aldri inngått noe spesifikk avtale om at dette er greit... Voldtar jeg flere ganger i mnd da? Han har selvsagt aldri påpekt at han ikke liker det. 

Jeg er også det er greit at han forsiktig skubber hodet mitt ned dit hvis han vil det. Det er bare å la være - å gjøre noe annet dersom jeg ikke vil. Jeg kan ikke komme på noe mer turnoff enn å få spørsmål ''Nå har jeg veldig lyst at du skal suge penisen min. Er det greit for deg? Er du helt sikker?'' Herlighet.. 

Denne artikkelen er et stort hån mot kvinner som faktisk har blitt voldtatt. Slike artikler er grunnen til at dem som faktisk blir voldtatt - ikke blir trodd. Årsaken til at de blir sett ned på.

Anonymous poster hash: 347de...ee6
Gjest Fotballen
Skrevet

Det nå jo være noen som har kødda og fått publisert innlegget? Klarte ikke å ta det på alvor da jeg leste det, jeg tror det er en mann som har skrevet det. Rett og slett.

Ja for det er jo alltid menn som skriver tull og dritt, og kvinner skriver jo alltid seriøst og fine innlegg.

Leste denne kronikken i Aftenposten http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Kjaresten-min-voldtok-meg--og-han-har-enorm-skyldfolelse-8035885.html

og må si jeg ble provosert. Også så til de grader. Stakkars fyr, dumme dumme jente. Også er de sammen fortsatt. Tviler på at han noen sinne tar initiativ til noe intimt igjen...

Anonymous poster hash: c428c...160

Hvorfor i all verden er han sammen med noe sånt som henne? Han fortjener bedre og det finnes mye bedre ut i verden. Sånne som henne må ende opp alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...