AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Vi flyttet inn i Magnus gate på Tøyen for noen dager siden. Vi har prøvd å pusse opp badet, men har hatt maks uflaks med håndverkere som nå har stukket fra en halvferdig jobb. Nå har vi ikke dusj, og i dag tidlig gikk toalettet tett også, sammen med alle slukene i huset (hvis noen vet om dette er reklameringsgrunn ved overtakelse av ny bolig - skrik ut!). Jeg har jobbe-hjemmefra-dag i dag, men uten toalett blir jo dette veldig interessant! Ingen av naboene mine er hjemme på dagtid ser det ut til, det er hvertfall ingen som åpner når jeg forsøker å be pent om å få låne do. Kan ikke klandre dem heller, for har jo ikke fått dusjet på to dager pga dette tullet. Tror jeg har en time på meg eller noe sånt før dette går galt Så: Hvor finner man toaletter som ikke koster noe på Tøyen? Jeg bor ca 8 minutter gåtur unna Tøyen Torg. All hjelp blir satt stor pris på! Hilsen desperat Anonymous poster hash: 182f9...b4a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Hvordan går det TS? Hvorfor ringte du ikke rørlegger og fiksa tett do med en gang? Anonymous poster hash: 830b7...274
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Postkontoret.Anonymous poster hash: 43f4a...0e9
Moppen Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 (endret) Takk alle sammen! Jeg satt og ventet på rørlegger når jeg skrev innlegget. Ingen naboer åpnet, men gikk fint mot alle odds siden røleggeren kom tidlig. Endret 5. juni 2015 av Moppen
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Jeg ville gått på en kafé, lånt toalettet og kjøpt med meg noe. Anonymous poster hash: cf2e2...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå