Gjest Lilleulv Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 Ja de har kommet med en ny. Lover gull og grønne skoger "Ekstrem lengde og volum mascara" Det er sånn 2-trinns...
Gjest Ethereal Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 slettet pga sure oppstøt fra gjester som ikke klarer å se ting i sammenheng
Gjest ingvilddd Skrevet 4. september 2004 #5 Skrevet 4. september 2004 Da gidder jeg ikke....Jeg har mascarabase fra Estee Lauder som jeg bruker innimellom, og den kan jeg bruke med alle slags mascaraer. Varer lenge gjør den også, så jeg slipper å sløse. Det blir nok til at jeg kjøper en av mine klassikere, for eksempel Spectacular fra Rubinstein. Jeg er ikke i eksperimenthumør for tiden...(helt til jeg kommer på tax free....) Nå har det seg sånn at trådstarter ikke lurte på hva slags mascarebase du bruker da Ethereal. Hun spurte om noen hadde prøvd den...
Malyn Skrevet 4. september 2004 #6 Skrevet 4. september 2004 Har prøvd den.. den er helt grei men ikke noen revolusjon akkurat. Omtrent som de andre to-trinns
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #7 Skrevet 4. september 2004 Nå har det seg sånn at trådstarter ikke lurte på hva slags mascarebase du bruker da Ethereal. Hun spurte om noen hadde prøvd den...' :enig_animasjon: Enig der ja...
Tusseline Skrevet 4. september 2004 #8 Skrevet 4. september 2004 Jeg synes bare det var fint av Ethereal å komme med sine tips, jeg... Skjønner ikke helt problemet.
Smiley Skrevet 4. september 2004 #9 Skrevet 4. september 2004 Det er vel greit å komme med andre tips ang mascara, siden det virker som trådstarter er på jakt etter en god en??? Ikke forstår jeg. Selv har jeg ikke prøvd denne som du snakker om, men jeg har etter mange års leting funnet en som passer for meg: Christian Dior Diorshow ( Catwalk make up) KJempegod....
Gjest Odense Skrevet 4. september 2004 #10 Skrevet 4. september 2004 Det er vel greit å komme med andre tips ang mascara, siden det virker som trådstarter er på jakt etter en god en??? Ikke forstår jeg. Selv har jeg ikke prøvd denne som du snakker om, men jeg har etter mange års leting funnet en som passer for meg: Christian Dior Diorshow ( Catwalk make up) KJempegod.... Den maskaraen passer utmerket til meg også! :-)
Carmen_ Skrevet 5. september 2004 #11 Skrevet 5. september 2004 Jeg kjøpte den i går faktisk. Men jeg likte den ikke. Måtte ta på lag på lag før man fikk noe volume i det hele tatt. Og selv liker jeg masse mascara på vippene så denne funka ikke for meg nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå