Gå til innhold

Gutter - hjelp meg å tolke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket en del med en fyr fra Tinder. Jo mer vi snakker, jo bedre inntrykk får jeg - og jeg har jo lyst til å møte han.

Han spurte meg ut på date for et par dager siden, jeg sa at det ville jeg gjerne, men så svarte han ikke igjen? Hva betyr det? Vi har pratet ca 3 uker frem og tilbake, med noen dagers opphold her og der.

Han har ikke slettet matchen.. Men skal jeg bare anta at han bare var ute etter bekreftelse på at en dame var hypp på å gå på date eller skal jeg anta at han tar kontakt når han har forslag om tid/sted?

Anonymous poster hash: c4ca0...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det tenkes at han av en eller annen grunn ikke har hatt anledning til å svare?

Gi han et par dager, så kontakter du han igjen.

Kanskje han er redd for å møte deg. Jeg var det før første date med hun som skulle bli kona mi. Ikke redd for henne, men redd for at hun ikke skulle like meg.

Skrevet

Årsakene kan være flere, det enkleste og beste er nok faktisk bare å spørre han om han fortsatt vil møte deg og i så fall hva dere skal gjøre og når. Ikke vær redd for å ta initativ mot en gutt!

AnonymBruker
Skrevet

Ta initativ! Si "Hva med å treffes søndag?" Da er det ikke rom for misforståelser.

Anonymous poster hash: c9235...95d
Skrevet

Spør. Jeg har rett og slett glemt å svare et par ganger. Hender man blir distrahert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...