Gå til innhold

Jeg klarer aldri å holde på noe hemmelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

i forhold til meg og mitt liv. Forteller når jeg er gravid, de 2 gangene jeg mistet, at jeg har silikon etc. Dette er ting jeg egentlig ønsker å holde for meg selv. Hvorfor klarer jeg det ikke??

Anonymous poster hash: 63be8...f2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lav impulskontroll kanskje? I mangel på noe bedre å si? Det kan jo også være at du liker oppmerksomheten du får når du forteller disse tingene, kanskje dette er en fin måte å få den oppmerksomheten du ønsker på? Det kan være så mange årsaker, men skjønner godt det er slitsomt :/ håper du får noen mer fornuftige svar :)

Skrevet

Du liker oppmerksomheten du får for godt. Prøv å tenke ut mindre personlige ting du kan ytre på forhånd som også gir deg ønsket oppmerksomhet.

• Liker 1
Skrevet

i forhold til meg og mitt liv. Forteller når jeg er gravid, de 2 gangene jeg mistet, at jeg har silikon etc. Dette er ting jeg egentlig ønsker å holde for meg selv. Hvorfor klarer jeg det ikke??

Anonymous poster hash: 63be8...f2c

Gjør det så mye at du er åpen, da? Noen mennesker er åpne om mer enn andre, og det er jo ikke et problem i seg selv. Når du sier at du "egentlig ønsker å holde det for deg selv", men ikke klarer det, da tror jeg du ikke vil det sterkt nok, eller behovet ditt for å fortelle er større enn behovet ditt for å holde det for deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...