Gå til innhold

Sex med konas niese

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kona har en niese på 19 år, altså hennes søsters datter. Vi er i førtiåra. Kort fortalt: kona var på jobbseminar, jeg var bedt ut med kamerater, og brukte i den sammenheng 19-åringen som jeg selvsagt kjenner godt som barnevakt.

Når jeg kom hjem ble vi sittende å prate litt, drikke litt vin, og vi ble litt brisne begge to. Saken er at denne jenta er usedvanlig flott, og hele greia endte med at vi lå med hverandre. Nå ringer hun og tekster og maser og vil liksom fortsette dette opplegget for hun har åpenbart hatt tanker om dette. Og jeg vil bare grave et stort dypt hull jeg kan hoppe i.

Hjelp?

Anonymous poster hash: 5217f...0be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelp? ikke ligg med andre når du har kone. i hvert fall ikke noen som er halvparten av din egen alder, og i slekt med konen din!!!!!

troll eller ei, gi nå F***........

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Var brått veldig mange tråder med mindreårig jente og en mye eldre fyr.

Om innlegget er sant så burde du bli kjemisk kastrert..

Anonymous poster hash: a7b82...51e
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

You go boy!

Anonymous poster hash: b8134...0b5

• Liker 4
Skrevet

Om innlegget er sant så burde du bli kjemisk kastrert..

Nå er vel stort sett 19-åringer ikke regna for å være mindreårige.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skriv noe på sms som kan brukes som bevis på at dere hadde sex. Forklar på en tydelig måte (muntlig) at du ikke er interessert i noe mer, selv om hun er en nydelig jente, og at du håper hun ikke ønsker å ødelegge ekteskapet ditt.

Anonymous poster hash: c9303...00f
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha for en idiot!

Anonymous poster hash: db092...8e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette din niese også, som du er fille onkel til ? Hold deg klar

Anonymous poster hash: 086e7...3eb

• Liker 2
Skrevet

Haha   :fnise:

Du ble lurt til sengs av en 19-åring du vet er den siste i verden du burde ligge med?

Det er så mange av dere mannfolk som er så ufattelig lette på tråden at det er skummelt. Er det rart jeg ikke tror på monogamiet.

Men selv jeg som ikke tror på monogami klarer jo å holde gylfen lukket når jeg først er i et forhold hvor det er dealen. Så vanskelig er det faktisk ikke, ha nå litt ryggrad, viljestyrke og tanke for andre enn deg selv og penisen din. 

Men gjort er gjort, som kvinne er det lett å sette seg på siden til den hypotetiske kona her og tenke at du burde fortelle det sånn at hun kan få vite hvilken svak tulling hun har giftet seg med og avgjøre om hun vil fortsette forholdet. 

Setter jeg meg i din situasjon, og særlig legger til det at du er svak, så ser jeg jo at det er helt uaktuelt. Da må du bare være klar og tydelig med 19-åringen om at dette er over og vi snakker aldri om det igjen, og håpe at det ikke eksploderer i trynet ditt en dag. Men det er det jo dessverre en viss fare for at det kan gjøre siden du presterte å pule en i nær slekt!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kona har en niese på 19 år, altså hennes søsters datter. Vi er i førtiåra. Kort fortalt: kona var på jobbseminar, jeg var bedt ut med kamerater, og brukte i den sammenheng 19-åringen som jeg selvsagt kjenner godt som barnevakt.

Når jeg kom hjem ble vi sittende å prate litt, drikke litt vin, og vi ble litt brisne begge to. Saken er at denne jenta er usedvanlig flott, og hele greia endte med at vi lå med hverandre. Nå ringer hun og tekster og maser og vil liksom fortsette dette opplegget for hun har åpenbart hatt tanker om dette. Og jeg vil bare grave et stort dypt hull jeg kan hoppe i.

Hjelp?

Håper du brenner langsomt et vist sted. Enda bedre- troll!

Anonymous poster hash: a5616...042

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Og der var katta ute av sekken, og nå er satan løs. Det ante meg at hun ville ha behov for å prate om dette med noen, og hun har selvsagt betrodd seg til en i venninnegjengen, som igjen har fortalt historien til sin mor - som da selvsagt kjenner min kones søster.

Snakket med min svigerinne i går som var hoppende forbanna, og gav meg til over helgen med å selv fortelle det til kona. Uff.

Det som kan redde meg er at min kone ikke akkurat er noen engel selv, og jeg vet at hun ikke ville friket ut om jeg hadde f eks havnet til sengs med en kollega eller noe slikt. Problemet er at dette er litt nært innpå, siden min kone og hennes søster har veldig god kontakt. Jeg er litt utenfor denne relasjonen, siden jeg og min svigerinne aldri helt har funnet tonen.

AnonymBruker
Skrevet

Har hun hiv så har ts klart å kverke seg selv.

Anonymous poster hash: 1cfef...d8c

AnonymBruker
Skrevet

Sweet å få 19-årig mus da! Nyt det så mye du kan. Du lever bare én gang!

Anonymous poster hash: a8da3...349
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp?Anonymous poster hash: 5217f...0be Anonymous poster hash: 5217f...0be

High five?

Anonymous poster hash: e2e40...529

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Og der var katta ute av sekken, og nå er satan løs. Det ante meg at hun ville ha behov for å prate om dette med noen, og hun har selvsagt betrodd seg til en i venninnegjengen, som igjen har fortalt historien til sin mor - som da selvsagt kjenner min kones søster.

Snakket med min svigerinne i går som var hoppende forbanna, og gav meg til over helgen med å selv fortelle det til kona. Uff.

Det som kan redde meg er at min kone ikke akkurat er noen engel selv, og jeg vet at hun ikke ville friket ut om jeg hadde f eks havnet til sengs med en kollega eller noe slikt. Problemet er at dette er litt nært innpå, siden min kone og hennes søster har veldig god kontakt. Jeg er litt utenfor denne relasjonen, siden jeg og min svigerinne aldri helt har funnet tonen.

Du snakket altså med din svigerinne etter at du postet ditt HI kl. 02.19 i natt?

Hmmm.... :fnise:

Anonymous poster hash: 34e09...012

• Liker 6
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger, latterliggjøring, oppfordring til vold samt svar til dette 

Nikee, mod. 

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Regnes ikke det som incest ?

Skrevet

TS her.

Vel, dette er vel det som er karma :/

Skjønner at du angrer, men se dette fra din kones side. Forstår det på deg at hun har vært litt utro selv, men at du skulle gjøre det samme med 1) en slektning av henne og med 2) en som er mye yngre - er vesentlig verre.

Forholdet mellom tante og tantebarn blir rart, hun vil bli minnet om det når hun ser dere sammen og hun kan være redd for at det samme skjer igjen om du blir utbyttet.

OG kan du tenke deg hvordan det føles for en 40+ å bli ditcha for noen som er halvparten så gammel og sikkert ser ganske ok ut? Spesielt for en kvinne?

Vet ikke hvordan ting er mellom dere nå, men var jeg deg ville jeg reparert litt av skadene ved å gi henne litt av den mulige nedbrutte selvtilliten tilbake. Fortell henne hvor pen hun er, hvor kjipt det var å ha sex med 19-åringen osv...

Regnes ikke det som incest ?

Incest er jo når man er i familie? Her er det kona som er i familie med personen, ikke TS.

AnonymBruker
Skrevet

Litt av en 19 åring, hvor er verdigheten hennes? En ting er å ligge med noen men å fortelle det til vennegjengen sin og inkludert sin egen mor? Altså ja de fleste legger skylden på TS her, jeg mener det er begge to da hun tross alt er niese og burde ha visst bedre også.

Anonymous poster hash: 6026a...029
Skrevet

TS her.

Eh, du posten hovedinnlegget natt til i dag, men snakket med svigerinnen din i går? :P Så da var "katta ute av sekken" før du skrev din første post her inne. OK. Det gir mening. ;)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...