Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal i bryllup og trenger en primer som virkelig holder makeupen på plass hele dagen.  Tenkte å kjøpe på Kicks.    Jeg har fet t-sone og blir fort blank.   Den må være uten spf.

Noen favoritter.

http://www.kicks.no/makeup/base/primer-c95

Endret av DreamOn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urban Decay sine er visstnok fantastiske! Spesielt de på tube! De er ihvertfall på min liste! :)

Skrevet

Den for å minimere porer fikk dårlig score på makeupalley.  Bare 38% ville kjøpt den igjen....

Skrevet

Jeg bruker body shop sin matte, også setting powder fra the balm :-)

AnonymBruker
Skrevet

Smashbox sine er veldig gode :) Ellers har jeg brukt den rosa fra Kicks og syns den er god, men tuben blir fortere oppbrukt

Anonymous poster hash: 6cad0...8d0

Skrevet

Min absolutte favorittprimer er Dior pore minimizer skin refining matte primer,

og du får kjøpt det på Kicks.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler ikke Smashbox photo finish pore minimizing primer. Likte den virkelig ikke, kastet en full tube etter at jeg prøvde den to ganger bare. Men er fornøyd med smashbox photo finish foundation primer da! 

Anonymous poster hash: 79614...8db
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler ikke Smashbox photo finish pore minimizing primer. Likte den virkelig ikke, kastet en full tube etter at jeg prøvde den to ganger bare. Men er fornøyd med smashbox photo finish foundation primer da! 

Anonymous poster hash: 79614...8db

Men kan jo hende ts liker den? så du trenger ikke være frekk. 

Anonymous poster hash: 67180...263

Skrevet

Skal i bryllup og trenger en primer som virkelig holder makeupen på plass hele dagen.  Tenkte å kjøpe på Kicks.    Jeg har fet t-sone og blir fort blank.   Den må være uten spf.

Noen favoritter.

http://www.kicks.no/makeup/base/primer-c95

Ikke prøvd noen av dem, men har du prøvd å google og sett hva de de her sminkebloggerne som har prøvd dem sier?

Skrevet

Bare minerals sin liker jeg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...