Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å teste ut laserhårfjerning hjemme.

Er så lei av barbering, røde nupper og sår hud at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Har ikke råd til å gå jevnlig til salong, da jeg er en fattig student.

Har noen erfaring med en modellene fra Philips Lumea? Eller andre laser-apparater? Har lest noen steder at folk er kjempefornøyde, men vil gjerne høre litt mer:) 

Anonymous poster hash: 25179...4ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd den modellen, men tror det var en fra Braun(?) jeg forsøkte nedentil, merket ikke noe forskjell så jeg gikk til en klinikk og så merkbar reduksjon etter kun to behandlinger! Hadde ikke råd til mer akkurat da, men vil garantert fullføre så snart jeg kan avse pengene!

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Beste merket og typen :)

AnonymBruker
Skrevet

Laser hjemme er jeg i mot. Er en grunn til at man går til spesialister for å få utført denne behandlingen. Om du ikke vet hva du driver med kan du skade øyne, skape arr, brannskader etc. Hvis man i det hele tatt skal ha et håp om å redusere hårveksten så gå til en profesjonell for best resultat. 

Jeg går til behandling for overleppe og armer og har sett en 50 % reduksjon allerede etter 3 behandlinger. Det koster litt, men da er jeg ihvertfall ganske trygg på at jeg ikke skader huden min. Går hver 8 uke. En slik laser de bruker på disse klinikkene koster 700.000 - 1.000.000. Tror neppe det kan sammenlignes med et apparat til hjemmebruk for noen tusenlapper.

Men jeg forstår at en slik behandling er ufattelig dyrt å at enkle løsninger er lett å ty til dessverre :/

Anonymous poster hash: 99eb1...cef
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har tatt laser hos klinikk med velykket resultat - hva slags farge er det på hårene? Jeg prøvde det uten hell for over 10 år siden. De sa hårene var litt for lyse. Har laserene blitt noe bedre nå?

Anonymous poster hash: 911c5...cdc
AnonymBruker
Skrevet