Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å teste ut laserhårfjerning hjemme.

Er så lei av barbering, røde nupper og sår hud at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Har ikke råd til å gå jevnlig til salong, da jeg er en fattig student.

Har noen erfaring med en modellene fra Philips Lumea? Eller andre laser-apparater? Har lest noen steder at folk er kjempefornøyde, men vil gjerne høre litt mer:) 

Anonymous poster hash: 25179...4ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd den modellen, men tror det var en fra Braun(?) jeg forsøkte nedentil, merket ikke noe forskjell så jeg gikk til en klinikk og så merkbar reduksjon etter kun to behandlinger! Hadde ikke råd til mer akkurat da, men vil garantert fullføre så snart jeg kan avse pengene!

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Beste merket og typen :)

AnonymBruker
Skrevet

Laser hjemme er jeg i mot. Er en grunn til at man går til spesialister for å få utført denne behandlingen. Om du ikke vet hva du driver med kan du skade øyne, skape arr, brannskader etc. Hvis man i det hele tatt skal ha et håp om å redusere hårveksten så gå til en profesjonell for best resultat. 

Jeg går til behandling for overleppe og armer og har sett en 50 % reduksjon allerede etter 3 behandlinger. Det koster litt, men da er jeg ihvertfall ganske trygg på at jeg ikke skader huden min. Går hver 8 uke. En slik laser de bruker på disse klinikkene koster 700.000 - 1.000.000. Tror neppe det kan sammenlignes med et apparat til hjemmebruk for noen tusenlapper.

Men jeg forstår at en slik behandling er ufattelig dyrt å at enkle løsninger er lett å ty til dessverre :/

Anonymous poster hash: 99eb1...cef
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har tatt laser hos klinikk med velykket resultat - hva slags farge er det på hårene? Jeg prøvde det uten hell for over 10 år siden. De sa hårene var litt for lyse. Har laserene blitt noe bedre nå?

Anonymous poster hash: 911c5...cdc
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har tatt laser hos klinikk med velykket resultat - hva slags farge er det på hårene? Jeg prøvde det uten hell for over 10 år siden. De sa hårene var litt for lyse. Har laserene blitt noe bedre nå?

Anonymous poster hash: 911c5...cdc

Har hvit hud med svarte hår, så jeg er visst en veldig bra kandidat for et permanent resultat. Om du er lys med lyse hår er nok permanent nesten umulig. Men en viss reduksjon kan du få. Men nå har det kommet en ny laser som visst er mye bedre - Husker ikke hva denne heter, men den har visst redusert hårveksten ganske bra nå på lyse hår også :) Men dette er jeg ikke 100 % sikker på, så ring å spørr noen av klinikkene i nærheten.

Anonymous poster hash: 99eb1...cef

Skrevet

Philips Lumea fungerer helt supert på meg. Veldig fornøyd.

Du finner sikkert mange tråder om det om du søker her på KG, jeg har i alle fall svart i et par stykker

AnonymBruker
Skrevet

Philips Lumea fungerer helt supert på meg. Veldig fornøyd.

Du finner sikkert mange tråder om det om du søker her på KG, jeg har i alle fall svart i et par stykker

Hvor ofte må du bytte patron? Hvor lang tid ca. Tar det hver gang? Og kan den brukes på hele kroppen? Blir skikkelig glad for svar :)

PS. Er der også sånn at den ikke kam brukes nå om sommeren?

Anonymous poster hash: 13a9c...e59

Skrevet

Jeg har hatt min i ca 2 år, bruker den bare før sommeren og har enda ikke hatt behov for å skifte lyset.

Står vel at den kan brukes overalt utenom i analåpningen, haha.

Her er hva jeg skrev om den på bloggen min engang

--Som jeg har blogget om tidligere så gikk jeg til innkjøp av Philips Lumea laserhårfjerner. Det har nå gått ca 2 mnd, og jeg har gjenntatt behandligene ca hver andre uke ( tilsammen 6 behandlinger) Og jeg er SÅ fornøyd.

- På leggene er ca70% av hårene helt borte

- Under armene er 95% helt borte

- Bikinilinjen 90% borte

Denne er virkelig verdt pengene :D Har akkurat kommet hjem etter 2 uker i tyrkia, SÅ digg å slippe å måtte styre med barberhøvel på ferie

Philips Lumea får man kjøpt hos blandt annet Elkjøp og Expert, og koster 4999Kr --

Skrevet

Har SensEpil. Kjøpt for 3-4 år siden. Jeg er kjempefornøyd. Så store resultater etter få behandlinger, og nå er det bare ett og annet hår og dun igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Fler? :)

Anonymous poster hash: 25179...4ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...