AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Saken er 40 år gammel og jeg lurer på hvor jeg bør henvende meg for å få innsyn i den?Anonymous poster hash: 7b21c...9e6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Skal noen kunne svare noe nærmere på dette må du gi flere opplysninger. Årsaken til innsyn, tilknytning til saken, sakens omfang - har den blitt tatt opp til doms, omtalt i aviser? Er det "bare" en politisak uten personlig tilknytning? Glem å få innsyn.Anonymous poster hash: b1e70...30f
nordpedant Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Dersom saken endte i retten skal du normalt kunne få tilgang til rettsboken, ved å kontakte domstolen saken gikk for. Det er mulig jeg husker feil, i så fall beklager jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Saken gjelder hærverk i et nabolag hvor etterforskning ble iverksatt og den skyldige, meg og en annen kompis, dengabg 9 år, ble pågrepet og konfrontert. Finnmark fylke dette.Anonymous poster hash: 7b21c...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå