Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Stellia
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppegående menn vet at kvinner har hår i underlivet og har mensen. Det er kanskje litt turn-off for enkelte, men for de fleste spiller ikke dette noen rolle. Jeg synes du skal senke skuldrene dine og slutte å tenke på dette. :) 

Anonymous poster hash: 59c61...666
  • Liker 17
Skrevet

Hverken hår eller litt blod er flaut for min del, og det bør det egentlig ikke være for en mann på over tretti år heller!

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er så enkelt å løse den greia der.....bare si ifra før dere starter med pulinga, at du ikke barberte deg siden den og den datoen og at du fortsatt blør en dråpe. Da finner du raskt ut om fyren bryr seg om slikt :)

Tipper sånn ca.80% av mannfolk ikke rynker på nesen av det engang :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nok litt flau den gangen daten min måtte stoppe opp underveis,for å plukke hår ut av munnen.....

Men det var første gangen vi hadde sex og det ble langt fra den siste.

Han var 26 og jeg 20 den gangen.

Anonymous poster hash: 135cd...95a
Skrevet

Jeg ble nok litt flau den gangen daten min måtte stoppe opp underveis,for å plukke hår ut av munnen.....

Men det var første gangen vi hadde sex og det ble langt fra den siste.

Han var 26 og jeg 20 den gangen.

Okei, det hørtes bare en smule ekkelt ut :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet jomfrudommen min med en ONS. Det var ikke planlagt så jeg hadde ikke barbert meg, bare stusset der nede. Det endte kjempeflaut når jeg blødde en foss, men det hindret oss ikke å ha sex neste dag. Han ble bare veldig overrasket, fordi ikke visste han at han skulle ta fra meg jomfrudommen.

Anonymous poster hash: a898a...591

AnonymBruker
Skrevet

Okei, det hørtes bare en smule ekkelt ut :fnise:

Det føltes ganske ekkelt ut og ...

Jeg ble litt flau, :sjenert: men tenkte samtidig at det var han selv som hadde tatt valget.Han så jo på forhånd at jeg bare hadde stusset det en smule og ikke gjort mer enn det.

Han sa ingenting negativt,men stoppet opp og kikket opp på meg hver gang han skulle dra et hår ut av kjeften.... :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble litt flau, :sjenert: men tenkte samtidig at det var han selv som hadde tatt valget.Han så jo på forhånd at jeg bare hadde stusset det en smule og ikke gjort mer enn det.

Han sa ingenting negativt,men stoppet opp og kikket opp på meg hver gang han skulle dra et hår ut av kjeften.... :fnise:

Hahaha! 😂😂😂

• 2 måneder senere...
Skrevet

Oh my god !!!

Anonymous poster hash: 1a0eb...146
Skrevet

OMG, hahahahaha :skratte:

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig positivt overrasket om partneren viste seg å være ubarbert ;)

Gjest Castielz
Skrevet

Hadde avstått fra all annen type sex enn penetrering.

Skrevet

Det er så enkelt å løse den greia der.....bare si ifra før dere starter med pulinga, at du ikke barberte deg siden den og den datoen og at du fortsatt blør en dråpe. Da finner du raskt ut om fyren bryr seg om slikt :)

Tipper sånn ca.80% av mannfolk ikke rynker på nesen av det engang :fnise:

Hæ haha?! Det er vel ingen som fører dagbok om hvilken dato de barberte seg sist!

Jeg har sagt det én gang "du, dette er litt flaut men jeg har ikke barbert meg"

han bare lo og sa "du daaaa jeg bryr meg ikke om DET!"

Heldigvis er jeg godt voksen nå og mer selvsikker på en naturlig kvinnekropp har ingen usikkerheter som tvinger meg til å opplyse mannen jeg skal ligge med om at jeg ikke er nybarbert.

Tenk om menn skulle gjort det samme, varslet kvinnen på sms før en date om hvor lenge det er siden han hadde barbert skjegget sitt. Nei får være måte på! Haha!

Anonymous poster hash: 0ea87...d42

• Liker 2
Skrevet

Hæ haha?! Det er vel ingen som fører dagbok om hvilken dato de barberte seg sist!

Heldigvis er jeg godt voksen nå og mer selvsikker på en naturlig kvinnekropp har ingen usikkerheter som tvinger meg til å opplyse mannen jeg skal ligge med om at jeg ikke er nybarbert.

Tenk om menn skulle gjort det samme, varslet kvinnen på sms før en date om hvor lenge det er siden han hadde barbert skjegget sitt. Nei får være måte på! Haha!

Helt enig ! Som mann synes jeg dere kvinner generelt skulle være mer selvsikre på deres naturlige kvinnekropp. Dere er jo så fantastiske akkurat sånn som dere er fra naturens side...ubarberte..osv !!!

Ingen grunn til at dere skal trenge å f.eks barbere dere for at vi menn skal begjære og beundre dere  ! ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde snudd i døra

Anonymous poster hash: 1a0eb...146
Gjest Godjente
Skrevet

Si ikke det, jeg fikk en sms engang før en date om at han ikke var barbert og om det gjorde noe?  :fnise:

Skrevet

Hadde avstått fra all annen type sex enn penetrering.

Hvorfor det??? Hår er sexy!!!! Det lukter godt, godt å ta på, fint å beundre, et ekte kjønnsliv. Rått og naturlig, ikke noe tull her i gården.

Til og med eksen min begynte å digge hår der nede etter en tid. Barbering er stress.

Anonymous poster hash: 3e283...408

Skrevet

Jeg ville ikke hatt tilfeldig sex hvis jeg hadde mensen

Alle hår-debattene her inne har påvirket meg negativt merker jeg.

Jeg er singel etter et langt forhold og er usikker på hvordan friseringen er forventet å være der nede. Selv foretrekker jeg en trimmet busk, men jeg vil ikke skremme bort en potensiell drømmemann heller fordi han synes hår er ekkelt.

:/

Ts- ble det noe sex?

Anonymous poster hash: 2c9dc...a48

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg synes det er sexy dersom en kvinne er nybarbert/nytrimmet og tydelig har stelt seg nøye første gangen vi har sex (og så alle påfølgende ganger så klart).

Første gangen er jo sjelden planlagt, man VET på en måte ikke om det "blir noe", om den andre forventer sex. Det går jo bare for seg helt naturlig. Da er det sensuelt å oppdage at hun tydelig har ordnet seg, fordi det viser at hun har tenkt på å ha sex med meg og at hun har hatt lyst på meg fra før vi treffes, ja kanskje hele dagen.

Å vite at hun bevisst tenkte på og sett for seg å ha sex med meg lenge før vi kommer dit, det tenner ekstra. Og barbert/trimmet kjønnshår er på en måte et bevis på at hun har hatt lyst på meg – og planlagt å være klar for det som kan skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...