immadoit Skrevet 4. juni 2015 #1 Del Skrevet 4. juni 2015 Håper kanskje noen av dere kjenner til kortspillet Games, eller Kames som noen kaller det? Der man er 2 og 2 på lag, og sender hverandre tegn. Lurer derfor på om noen her har forslag til noen gode tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Del Skrevet 4. juni 2015 Vi pleide alltid å jukse, med sparking under bordet. Kjipt hvis man traff feil fot, hehe!Anonymous poster hash: dcae3...099 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. juni 2015 #3 Del Skrevet 5. juni 2015 Klø seg på nesen, gni seg i øyet, gjespe, vi gjorde mye rart som kunne tolkes både som tegn og tilfeldige fakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 5. juni 2015 #4 Del Skrevet 5. juni 2015 Åh det spillet var så gøy...Jeg savner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
immadoit Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juni 2015 Takk for alle svar, og gode forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Del Skrevet 5. juni 2015 Wow, dette er lenge siden jeg har spilt!:D Jeg husker ett jeg brukte ofte, holdte jo kortene som en vifte, og tegnet var at det var ekstra langt mellom to kort i den viften. Aldri noen som tok den:P Anonymous poster hash: 84101...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
immadoit Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 13. juni 2015 Wow, dette er lenge siden jeg har spilt!:D Jeg husker ett jeg brukte ofte, holdte jo kortene som en vifte, og tegnet var at det var ekstra langt mellom to kort i den viften. Aldri noen som tok den:P Anonymous poster hash: 84101...28f Det har jeg aldri tenkt på! Må absolutt prøves ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå