AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hei, Jeg bor i et borettslag/blokk, og jeg holder på å bli sprø! Jeg har en ansamling av irriterende mennesker rundt meg, men jeg klarer ikke å høre hvor de ulike menneskene kommer fra! Jeg har en nabo som spyr flere ganger til dagen. En mann som kaster opp, brekker seg og hoster. Det er helt forferdelig å høre på. Jeg bor i blokk B, og mistenker at han bor i blokk A. Jeg har opptil flere naboer som bedriver et tilsynelatende never-endig oppussingsprosjekt, som inkluderer bruk av drill og hammer fra klokken 7 om morgenen til klokken 10 om kvelden. Dette er også sinnsykt irriterende, da det høres ut som om de står i min leilighet mens de holder på. Og så er det alle naboene som hører på uhorvelig høy musikk. Disse er både i min blokk, og på andre siden av felleshagen. Det er som om noen har satt mitt annlegg på full guffe, selv om mitt annlegg er avslått. Hva burde jeg gjøre? Jeg klarer liksom ikke å fastslå hvilke leiligheter de aktuelle lydene kommer fra, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg er den eneste som reagerer. Særlig når høy musikk blir spilt på tvers av felleshagen. Hvorfor er det ingen i den blokken som reagerer? Jeg aner ikke hvilken leilighet det kommer fra, men det er sinnsykt irriterende. Jeg sitter akkurat nå, over klokken 11 på kvelden på en torsdag, og hører på ekstremt høy musikk fra en av mine naboer. Jeg klikker snart! Hva burde jeg gjøre? Anonymous poster hash: 828f3...dae
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Flytte.... Beklager, men jeg hadde ikke klart et døgn under slike forhold. Dessverre finnes veldig mange mennesker som kun ser seg selv og ikke tenker på at de har naboer. .. Anonymous poster hash: f99c2...1b6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Jeg elsker leiligheten min, men jeg hater alle omstendighetene Jeg er bare så sliten av alt bråket rundt meg, særlig nå i eksamensperioden. Leiligheten er nyoppusset og nydelig, men det er nesten ikke verdt det når jeg må høre på alt bråket. Men jeg planlegger å kanskje drive med litt spionasje for å finne ut hvilke leiligheter bråket kommer fra, for å legge det ut på neste sameiemøte, noe som ikke vil være før til våren igjen. Jeg tror mannen som spyr er det verste, da dette pågår daglig og høres ekstremt ubekvemt ut Er også ganske ille med "opppusningen", da jeg trodde dette ville ta slutt få månder etter at jeg kjøpte leiligheten, men i stedet har det pågått i fire år nå... Anonymous poster hash: 828f3...dae
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Jeg elsker leiligheten min, men jeg hater alle omstendighetene Jeg er bare så sliten av alt bråket rundt meg, særlig nå i eksamensperioden. Leiligheten er nyoppusset og nydelig, men det er nesten ikke verdt det når jeg må høre på alt bråket. Men jeg planlegger å kanskje drive med litt spionasje for å finne ut hvilke leiligheter bråket kommer fra, for å legge det ut på neste sameiemøte, noe som ikke vil være før til våren igjen. Jeg tror mannen som spyr er det verste, da dette pågår daglig og høres ekstremt ubekvemt ut Er også ganske ille med "opppusningen", da jeg trodde dette ville ta slutt få månder etter at jeg kjøpte leiligheten, men i stedet har det pågått i fire år nå...Anonymous poster hash: 828f3...dae Skjønner at det ubehagelig å høre på spy-lyder, men det er jo ingen som spyr uten grunn. La oss si han for eksempel er dårlig pga kreftbehandling.. da er det kjipt å få klager på at du plager naboene i tillegg. Så akkurat der ville jeg trådd litt varsomt! Resten er du i din fulle rett til å klage over seff.Anonymous poster hash: e7c8a...b63 2
maskineple Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Flytte.... Beklager, men jeg hadde ikke klart et døgn under slike forhold. Dessverre finnes veldig mange mennesker som kun ser seg selv og ikke tenker på at de har naboer. ..Anonymous poster hash: f99c2...1b6 Jeg er enig. Eneste du kan gjøre er å flytte eller ignorere naboene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå