Gå til innhold

Kjøpte feil shampoo... Kan jeg fortsatt bruke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Leste feil og har kjøpt denne:

http://www.feelunique.com/p/loreal-professionnel-serie-expert-silver-shampoo-for-grey-or-white-hair-250ml

Har ikke grått eller hvitt hår; vil kun få kaldere hår/bli kvitt oransje-fargen (har bleket hår). Tror ikke jeg kan bruke den. Kan ikke levere tilbake fordi jeg har åpnet plasten på flasken...

Går det an å bruke, eller er det bortkastet? Står jo at det er for grått/hvitt hår...

Sånn ser håret mitt ut:

dlrmtf.jpg

Anonymous poster hash: be878...d4c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

... Eller mener de at det er for lyst hår til å bli grått/hvitt...?? haha..  :fnise:

TS

Skrevet

Du kan vel bruke den, hvorfor skulle ikke det gått ann? Tror ikke den vil ødelegge håret ditt... Men hvis du absolutt ikke vil ha den så kan du jo selge den eller gi den bort til noen med grå hår.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel bruke den, hvorfor skulle ikke det gått ann? Tror ikke den vil ødelegge håret ditt... Men hvis du absolutt ikke vil ha den så kan du jo selge den eller gi den bort til noen med grå hår.

Okei. Jeg tenkte at det kanskje ikke kom til å hjepe, siden den nok ikke er ment til min hårfarge. Men går jo an å prøve en runde og se da. Noen som har prøvd dette på sitt ikke-gråe/hvite hår? 

TS

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

FOr all del ikke bruk den, har du kjøpt feil kommer håret ditt til å falle av..... :danse:  :danse: :danse:

Anonymous poster hash: 1f85d...fc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...