AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg er nyskilt og har møtt en også nyskilt, helt aldeles herlig, søt, snill og morsom mann. Vi er begge i slutten av 30-åra og totalt nybegynnere i dating-verdenen I løpet av de siste 4 ukene har vi møttes ca to ganger i uken. Og sms'er hver dag. Det er for det meste jeg som tar initiativ til disse møtene og de foregår gjerne hjemme hos meg om kvelden, siden jeg har små barn, han har to voksne gutter. Det går litt tregt med oss jeg tror begge synes dette er litt nytt og uvant. Vi lager te og løser kryssord (ikke le!!!) og prater om alt mulig i timesvis. OG ler masse!. I begynnelsen lurte jeg veldig på hvorfor han gadd å sitte hos meg i så mange timer uten at det skjedde så mye mer en det jeg har sagt. Men nå har vi (endelig) hatt sex hele 3 ( ) ganger, så det begynner å likne noe mer en bare venner. Jeg har lyst til å spørre ham om vi skal gjøre noe MER. Møtes ute, spise?, være hjemme hos ham kanskje .... OVERNATTE!??? ? Men jeg har ikke gøtts, fordi jeg er så usikker på hva han egentlig vil med meg. Jeg vet ikke engang om vi er et par eller om vi bare styrer på uten noen faste avtaler. Når jeg leser hva jeg har skrevet høres det ut som om jeg er en 50 år gammel indremisjonist. Det er ikke tilfelle. Jeg er bare nervøs og usikker på meg selv fordi jeg er i en situasjon som for meg plutselig er helt ny. Jeg tror ikke jeg vet hvordan jeg skal flørte og jeg forstår tydeligvis ikke at han flørter med meg, hvis han i det hele tatt gjør det. Noen som har gode råd eller oppbacking? Anonymous poster hash: 0789e...87e
mijaa Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 For det første, så synes jeg forholdet deres høres helt utrolig koselig ut! Og jeg er bare 23 Kryssord altså, føler det er undervurdert som fritidssyssel! Mitt tips er å bare kaste seg ut i det! Spør om dere ikke skal ta en bedre middag ute, eller lage en bedre middag hjemme med noe godt drikke til (som da naturligvis betyr overnatting). Og hvis du er usikker på han, hva han vil osv, så spør da vel? Det er utrolig skummelt, men det kommer jo stort sett bare gode ting ut av kommunikasjon Men ja, jeg synes dette hørtes både lovende og hyggelig ut, jeg! Håper det går bra med dere 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Takk for hyggelig svar, Mijaa :-) Jeg synes også at vi har det hyggelig, men jeg blir mer usikker i perioden mellom treffene for da føler jeg at han "forsvinner litt" for meg - initiativløs, kanskje? Jeg synes at det burde være på tide at kan kunne gi meg litt BEKREFTELSE nå! Kan han ikke bare si at han liker meg, lissom? AH!!! Anonymous poster hash: 0789e...87e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Jeg syntes det hørtes helt perfekt ut. Anonymous poster hash: ed407...d1a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Perfekt? Skal jeg bare fortsette å være litt mer frampå enn ham da? Uten å være ei masekjerring? Men HVORDAN vet jeg at han faktisk liker meg, da!? Anonymous poster hash: 0789e...87e
illuminate Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Men HVORDAN vet jeg at han faktisk liker meg, da!? Anonymous poster hash: 0789e...87e Du kan vel aldri vite det 100% uansett. Sats i vei og spør han om dere skal gjøre noe mer. Ikke sitt på gjerdet, ta initiativ selv! :D
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Ja, jeg tenker jeg skal foreslå noe. Og hvis han ikke vil noe spesielt mer med meg enn sex og te så sier han sikkert ikke ja, vel? Anonymous poster hash: 0789e...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå