Frk Doodad Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Har lagt merke til at det nå finnes Kesam vanilje, men har ennå ikke prøvd denne. Hva har dere brukt denne til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 I ostekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Den er kjempegod til jordbær. Hadde dilla på det i sommer. Ellers har jeg kun brukt den i vaffelrøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. september 2004 #4 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg spiser den til og med som den er.... Til jordbær og kiwi er det helt rått med en stor klatt vaniljekesam på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Til fruktsalat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 Som glasur på gulrotkake, lagde det i går og det ble veldig godt. har også brukt den som en ingrediens i fyllet i søt pai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 2. september 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 2. september 2004 Som glasur på gulrotkake' date= lagde det i går og det ble veldig godt. har også brukt den som en ingrediens i fyllet i søt pai. Når du lager glasur bruker du bare Kesam Vanilje eller blander du med melis...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. september 2004 #8 Del Skrevet 2. september 2004 Den er ikke knallsøt (akkurat det jeg liker så godt med den), så litt melis burde du kanskje tilsette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 2. september 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 2. september 2004 Hmm, skal uansett bake i dag så jeg får kanskje prøve en gullerotkake med Vanilje Kesam fyll i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå