Gå til innhold

Jeg føler at jeg ikke har noen tilhørighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er født og oppvokst på en liten bygd. Jeg flyttet ut for 6-7 år siden, noe som jeg ikke angrer et sekund på. Men nå vet jeg ikke hvor jeg hører hjemme. Jeg har ikke noe ønske om å flytte tilbake akkurat nå. Jeg er ferdig utdannet nå, og vet at mange venner flytter fra det stedet jeg har studert. Det bidrar jo også til at jeg har mindre lyst til å bo her, men føler jeg trenger å prøve ut noe nytt. Har bodd på dette stedet for lenge.

Noen andre som føler at de ikke har noen tilhørighet?

Jeg vet at jeg trives best i Norge, men vet ikke hvor jeg hører hjemme. Det sies "home is where your heart is". For min del har jeg ikke noen kjæreste så det er vanskelig å følge det uttrykket.

Anonymous poster hash: 15d14...a88
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg føler det på samme måte. Er også oppvokst i en liten bygd, og flyttet derfra (med familien) for ca 8 år siden, og så flyttet jeg for meg selv for 4 år siden. Og jeg skal ikke tilbake der jeg kommer fra eller bodde de siste 4 årene. Vil ikke være i samme fylket engang :P

Jeg har igjen ett år på studiene mine her, men hvor jeg skal etter det aner jeg ikke. Kjæresten min bor på en øy litt utenfor byen jeg studerer i, men kjenner jeg ikke er dødskeen på å bo der resten av livet. Jeg har lyst til å prøve å bo på sørlandet, jeg! Men kjæresten vil ikke flytte. Men får nesten bare se hva som skjer der, kan jo hende han ombestemmer seg etterhvert. Du har i alle fall den fordelen at det bare er deg; du kan jo flytte og prøve ut forskjellige steder som du vil uten å ta hensyn! :)

Endret av mijaa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det på samme måte. Er også oppvokst i en liten bygd, og flyttet derfra (med familien) for ca 8 år siden, og så flyttet jeg for meg selv for 4 år siden. Og jeg skal ikke tilbake der jeg kommer fra eller bodde de siste 4 årene. Vil ikke være i samme fylket engang :P

Jeg har igjen ett år på studiene mine her, men hvor jeg skal etter det aner jeg ikke. Kjæresten min bor på en øy litt utenfor byen jeg studerer i, men kjenner jeg ikke er dødskeen på å bo der resten av livet. Jeg har lyst til å prøve å bo på sørlandet, jeg! Men kjæresten vil ikke flytte. Men får nesten bare se hva som skjer der, kan jo hende han ombestemmer seg etterhvert. Du har i alle fall den fordelen at det bare er deg; du kan jo flytte og prøve ut forskjellige steder som du vil uten å ta hensyn! :)

Godt å høre at noen andre føler det samme. Jeg har kanskje en fordel når det kommer til at det kun er meg selv å tenke på. Jeg tror med tiden at jeg kommer til å flytte tilbake til fylket, men akkurat nå trenger jeg å prøve ut noe nytt. Egentlig hadde det vært greit å hatt en kjæreste, for da kunne jeg vært mer motivert til å være der kjæresten min ville være :)

Jeg har venner som er spredt rundt omkring i hele landet, så jeg vet ikke helt hvor jeg vil. Ettersom jeg er svært tilpasningsdyktig så bør det ikke være store problemet.

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at noen andre føler det samme. Jeg har kanskje en fordel når det kommer til at det kun er meg selv å tenke på. Jeg tror med tiden at jeg kommer til å flytte tilbake til fylket, men akkurat nå trenger jeg å prøve ut noe nytt. Egentlig hadde det vært greit å hatt en kjæreste, for da kunne jeg vært mer motivert til å være der kjæresten min ville være :)

Jeg har venner som er spredt rundt omkring i hele landet, så jeg vet ikke helt hvor jeg vil. Ettersom jeg er svært tilpasningsdyktig så bør det ikke være store problemet.

Glemte å skrive at det er jeg som er TS :)

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Nei jeg føler ikke noe tilhørihet til noe spesielt sted

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler sterk tilhørlighet til byen jeg kommer fra. Jeg ønsker å flytte dit når jeg er ferdig med studiene. 

Anonymous poster hash: 206d5...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...