Gå til innhold

Hvordan lukter hasj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søtlig? Altså.. det lukter mer juletre. Gran? Furu? Noe i den dur.

Anonymous poster hash: 79cba...4ad

Enig.

Lukter det veldig søtt eller parfymert så er det jo e-sigg eller røkelse. 

Synes hasj lukter mer som om noen har kastet en enebærbusk på bålet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter mutters alene å brenner røkelse hver morgen og kveld, for da mediterer jeg og  noen ganger på ettermiddagen også, fordi jeg bare elsker lukten! Syns ikke at du skal forhåndsdømme han bare fordi du syns han virker rar og psykisk syk. Forresten så er 1 av 3 psykisk syke og ofte de som ser friskest ut er sykest så hele posten din er full av forhåndsdømming og nedverdigelse syns jeg :(

Anonymous poster hash: 01079...272
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

PS: Hasj lukter mere spy/katteoppkast, enn noe søtt og parfymert. Så det er nok en røkelsebrenner eller en hipster som røyker e-sigg eller sigar.

• 2 uker senere...
Skrevet

søtlig, litt som oregano

Skrevet

Fin unnskyldning for å ta en tur til Amsterdam. Gå litt rundt i byen, så vil du fort kjenne lukten av hasj.

Mye annet fint der og, for enhver lyst. Flotte malerier, fine røde lamper, godt øl og noen fantastiske pannekaker.

Fikk lyst på en tur selv.

Skrevet

Haha synes det blir feil å kalle det søtlig som mange beskriver det, det lukter kvalmene og sterkt. Rett og slett ekkelt.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Ser denne tråden er litt gammel, men det driter jeg fint i akkurat nå.
Selv synes jeg hasj lukter grønnsåpe. 
Men det spørs jo litt på hvilken type hasj det er også, om det er grønt eller brunt det som blir røyka .. 

Gjest FruPotter
Skrevet

Tror det kan være hasj. Har aldri luktet det selv, men har hørt liknende forklaring av det. Min far skulle bære TV-en vår inn i vår nye leilighet for rundt to år siden, men han gikk inn i helt feil leilighet og han sa etterpå at det luktet skikkelig hasj der inne (søt og tung lukt). Han ble skikkelig urolig og tenkte for seg selv at "her kan ikke datteren min bo", haha. Heldigvis var det feil leilighet og et helt annet bygg.  :fnise: Stakkars pappa...  :laugh:

Skrevet

Det lukter jo ikke bare søtt, da kan det jo være hva som helst. Lukter søtlig og urte-aktig :P

Anonymous poster hash: 85666...c9a
Skrevet

røkelse eller thai mat kokkelering ?

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Har hørt hasj lukter søtt og godt, men har aldri hvert i nærheten av det, så aner ikke. Du tror ikke det kan være vannpipe? 

Skrevet

For meg lukter det søtt og rundt (som en sirkel). haha  

Anonymous poster hash: e42bf...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...