Gå til innhold

Hvordan lukter hasj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en litt suspekte nabo og det kommer en ekstremt søtlig og tung lukt fra leiligheten hans til alle døgnets tider som siver inn til meg. Lukten er i oppgangen også og av og til så river det skikkelig i nesen. Lurer på om det kan være hasj? Har aldri kjent sånn lukt før og har alltid innbilt meg at hasj lukter litt spicy? Dette er bare veldig, veldig søtt og tungt. Naboen fremstår som ustabil og muligens psykisk syk. 

Kan det være noe annet? Ser ikke for meg at en mann sitter mutters alene og brenner røykelse omtrent hver dag..

Og sikkert et dumt spørsmål, men om dette skulle være hasj og det lukter så vanvittig sterkt i min leilighet og i oppgangen, kan jeg evt bli påvirket? Ser nesten for meg at jeg ville fått et forklaringsproblem hvis det gikk en narkotikahund forbi meg på gaten :-)

Det er ikke aktuelt å ta det opp med naboen da han oppfører seg truende og ustabil men kunne bare tenke meg å vite det for min egen skyld. 

Anonymous poster hash: 2e155...c38
Skrevet

Hasj har en søtlig lukt, så det er nok det du har kjent lukten av.

• Liker 1
Skrevet

kan være e-cig , mange av de smakene er ganske søte. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kan være e-cig , mange av de smakene er ganske søte. 

Ja det har jeg også merka! Gikk å småskulte på naboen før forklaringen kom  :fnise:

Anonymous poster hash: e0de7...087

• Liker 2
Skrevet

Du blir i hvert fall ikke ruset eller påvirket.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Evt en blanding av de tre ovennevnte :)

Anonymous poster hash: 2ffcc...e6e
  • Liker 2
Skrevet

Vil tro det er hasj ja, det er en veldig søtlig, tung og kvalmende lukt av det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det lukter søtlig ja. Jeg synes det likner veldig på røkelse. Du kan nok ikke bli påvirket av å gå forbi haha. Men lukten kan jo sette seg i klær kanskje:) Har også en røykende nabo, lukten sprer seg veldig langt, tror ikke e-cig gir like mye lukt?

Anonymous poster hash: 5739a...fab
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å beskrive lukten av hasj, men kjenner den jevnlig når jeg handler på nærbutikken. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive den,  utenom "lukten av marijuhana". 

Anonymous poster hash: df261...9f2
Gjest Caress
Skrevet

Hasj lukter litt søtlig, ja. Litt plante-aktig, synes jeg, men kanskje fordi jeg er vant til den og forbinder den med planten:P

E-cigs kan lukte veldig søtt også, mer som godteri. Synes de er litt kvalmende jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Antar at det er hasj og er glad for å høre at jeg ikke har blitt passiv narkoman :-)

TS

Anonymous poster hash: 2e155...c38
  • Liker 2
Skrevet

Jeg holdt nesten på å si at det luktet utlending... Men mente selvfølgelig at utlendingene oftere luktet hasj fordi det er mer utbredt og mindre strengt i den tredje verden. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Søtlig? Altså.. det lukter mer juletre. Gran? Furu? Noe i den dur.

Anonymous poster hash: 79cba...4ad
  • Liker 3
Skrevet

Jeg synes det lukter litt som basilikum og rosmarin i skjønn forening. :fnise:

Skrevet

Syns det lukter deilig.

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det lukter brent, haha. Eller dritt med andre ord.

Anonymous poster hash: c3403...1d4
Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
Skrevet

Har også naboer i blokka som røyker hasj, og lukta kommer inn i vår leilighet også. Lukter det samme som du beskriver, itillegg synes jeg den er kvalmende. Trenger dog ikke å være at vedkommende røyker i oppgangen, men lukten sitter jo godt i klærne til røykerne. 

Man blir ikke påvirket, men jeg blir litt uvel.. 

Skrevet

Har du luktet tangatrusen som har ligget ute et par dager i fuktig vær, slik lukter hasj, bare hele rommet lukter slik. :)

Nei jeg pleier ikke å slenge de skitne trusene mine ut i regnet, jeg putter dem som regel i skittentøyskurven jeg.    Lukter de skitne trusene dine urter?   Interessant 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av kjærligbåttur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...