Gå til innhold

Utdrikningslag!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forlover og skal arrangere utdrikningslag!

Jeg ønsker at bruden skal bli fornøyd med dagen, men også alle de andre som skal være med. Både når det gjelder aktiviteter og pris.

Hvordan burde jeg gå fram?

Anonymous poster hash: f93d6...443
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akttegning :)

Anonymous poster hash: eff56...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Hør med bruden hva hun ønsker av dagen :) Og bli enige med de som eventuelt skal betale, hvilken prisklasse som passer!

Anonymous poster hash: e58f9...8c0
AnonymBruker
Skrevet

Hør med bruden hvem hun vil ha med. Ha minst en stor aktivitet som alle kan være med på. Sørg for at alle får nok mat og drikke gjennom dagen :)

Anonymous poster hash: 6a8e2...c95
AnonymBruker
Skrevet

Hør med bruden hvem hun vil ha med. Ha minst en stor aktivitet som alle kan være med på. Sørg for at alle får nok mat og drikke gjennom dagen :)

Anonymous poster hash: 6a8e2...c95

Men burde jeg invitere til et "møte" på forhånd eller tar man det på facebook om dagen? :P

Anonymous poster hash: f93d6...443

Skrevet

Det er jo mye man kan finne på uten at det trenger å koste noe også. :) 

Gjest solavskjerming
Skrevet

Lag en lukket fb gruppe for de som skal være med og be om innspill på hva dere kan gjøre :-)

Skrevet

Kanskje du kan snakke med de viktigste og avtale et prisnivå? Etter det kan du sende ut invitasjoner og lage en gruppe hvor du kan be om tips og evt. hjelp. Ulempen med gruppe er at folk kan tro at de faktisk har noe å si, så du ender opp med å gjøre noe de mest "høylytte" gjestene vil og ikke det bruden vil like. 

Si ifra om ca-pris før de sier ja eller nei så ingen føler seg tvunget til å gjøre noe de ikke har råd til. Gjør også påmelding bindende/få inn penger før du reserverer ting så du ikke ender opp som hu andre her hvor de var 3 stk som måtte ta regninga for aktiviteter for 9 stk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...