AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg hadde lyst på dette kurset. Men jeg ser ikke hva de krever av utdanning. Noen som kan hjelpe meg ?http://www.kursguiden.no/kurs/Regnskapsanalyse/Regnskapskonsulent/Anonymous poster hash: de337...015
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Ingenting. Du betaler veldig mye for å få fagkunnskap på linje med økonomifag fra videregående. Og slett ikke noe du får deg regnskapsjobb med. Anonymous poster hash: 09fa1...c36 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Ingenting. Du betaler veldig mye for å få fagkunnskap på linje med økonomifag fra videregående. Og slett ikke noe du får deg regnskapsjobb med. Anonymous poster hash: 09fa1...c36 Takk for at du svarte meg. Mener du at jeg ikke kommer til å finne meg en jobb etter å ha brukt så mye penger på dette kurset? TsAnonymous poster hash: de337...015
funginger Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Hvis du har fullført vgs burde du heller søke på en høyskole, det er alltid mange ledige plasser på restetorget. Hvis du ikke har fullført vgs burde du finne ut av hva slags voksenopplæring de har i kommunen/fylket ditt. Tror ikke du får særlig valuta for pengene på et slikt kurs. Hvis de søker etter regnskapsførere så vil de ha noen med bachelor eller master. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Hvis du har fullført vgs burde du heller søke på en høyskole, det er alltid mange ledige plasser på restetorget. Hvis du ikke har fullført vgs burde du finne ut av hva slags voksenopplæring de har i kommunen/fylket ditt. Tror ikke du får særlig valuta for pengene på et slikt kurs. Hvis de søker etter regnskapsførere så vil de ha noen med bachelor eller master. Takk for at du svarte. Jeg har gått 3 år på vgs. Men jeg mangler 3 fag som jeg må ta opp. Mannen min har eget regnskapsfirma. Hvis jeg kan ta et regnskapskurs så kan jeg jobbe med hamAnonymous poster hash: de337...015
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Høres ut som en måte å betale 100.000,- for å bli arbeidsledig på Anonymous poster hash: 0890b...f79 1
funginger Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Hvilke fag mangler du? Jeg ville heller tatt disse og gått en bachelor. https://www.bi.no/bachelorstudier/regnskap_revisjon/opptakskrav/ (Ikke for å være negativ)Hva hvis dere skilles? Da er det ikke sikkert du vil/kan jobbe for han og da er det bedre å ha ordentlig kompetanse.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Det der er tull å bruke så vanvittig mye penger på! Styr unna!!Anonymous poster hash: f5c00...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå