Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Du betaler veldig mye for å få fagkunnskap på linje med økonomifag fra videregående. Og slett ikke noe du får deg regnskapsjobb med.

Anonymous poster hash: 09fa1...c36
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Du betaler veldig mye for å få fagkunnskap på linje med økonomifag fra videregående. Og slett ikke noe du får deg regnskapsjobb med. Anonymous poster hash: 09fa1...c36

Takk for at du svarte meg. Mener du at jeg ikke kommer til å finne meg en jobb etter å ha brukt så mye penger på dette kurset?

Ts

Anonymous poster hash: de337...015

Skrevet

Hvis du har fullført vgs burde du heller søke på en høyskole, det er alltid mange ledige plasser på restetorget. 

Hvis du ikke har fullført vgs burde du finne ut av hva slags voksenopplæring de har i kommunen/fylket ditt. 

Tror ikke du får særlig valuta for pengene på et slikt kurs. Hvis de søker etter regnskapsførere så vil de ha noen med bachelor eller master.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har fullført vgs burde du heller søke på en høyskole, det er alltid mange ledige plasser på restetorget. 

Hvis du ikke har fullført vgs burde du finne ut av hva slags voksenopplæring de har i kommunen/fylket ditt. 

Tror ikke du får særlig valuta for pengene på et slikt kurs. Hvis de søker etter regnskapsførere så vil de ha noen med bachelor eller master.

Takk for at du svarte. Jeg har gått 3 år på vgs. Men jeg mangler 3 fag som jeg må ta opp. Mannen min har eget regnskapsfirma. Hvis jeg kan ta et regnskapskurs så kan jeg jobbe med ham

Anonymous poster hash: de337...015

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en måte å betale 100.000,- for å bli arbeidsledig på

Anonymous poster hash: 0890b...f79
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er tull å bruke så vanvittig mye penger på! Styr unna!!

Anonymous poster hash: f5c00...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...