AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg lurer på om noen kan anbefale meg noen fine turområder nær Bislett som jeg kan ta meg til til fots? Anonymous poster hash: c6ec5...4e4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Ingen som har noen forslag? Er ny i byen og lite kjent... Anonymous poster hash: c6ec5...4e4
ostepopp Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Hva slags turområder tenker du på? Skog og mark er det lite av på Bislett. Da kan du ta t-banen til sognsvann f.eks. Ellers er det bare å gå og utforske byen? Da blir du jo kjent.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Hva slags turområder tenker du på? Skog og mark er det lite av på Bislett. Da kan du ta t-banen til sognsvann f.eks. Ellers er det bare å gå og utforske byen? Da blir du jo kjent. Det blir vel trikken som er aktuelt å ta, f eks opp til Rikshospitalet og så gå inn mot Sognsvann. Der er det mange flotte turveier innover. Anonymous poster hash: c6ff4...9ee 1
Puny Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Turområde er jo å ta i litt, men du er jo i nærheten av st. Hanshaugen, idiotien og stensparken... Men er du ute etter skog og mark så må du nok belage deg på en t-banetur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå