Gå til innhold

Kose med skjegget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det usjarmerende å stryke seg i skjegget? - kontinuerlig!

Anonymous poster hash: 67e6a...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er usjarmerende.. men samboer stryker seg ofte I skjegget, og må innrømme at det ser litt merkelig ut. Som jenter som tygger eller fikler med håret. Har prøvd å hinte, men det når ikke frem

Skrevet

Nja, kanskje litt merkelig? Men jeg klarer nå knapt å holde fingrene unna skjegget til kjæresten, koser med det konstant, så skjønner det om han ikke klarer å la være heller  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke noe om det.. Mannen gjør det MYE hvis han sitter og tukler med noe. Ser ut som er rar gammel kæl. Har bedr han slutte men han gjøre det bare mer... Han kan holde på i flere timer.... Helttttt usjarmerende og irriterende ;-)

Liker ikke så mye skjegg jeg da. 3-4 dagers skjegg er fint, men ikke noe mer enn det..

Anonymous poster hash: b27e3...bfd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart med det. Nå skal det sies at jeg selv er en hårtvinner, så ville vært temmelig dobbeltmoralskt av meg å sutre over at typen fikler med skjegget sitt. Jeg elsker forøvrig også å kose med skjegget hans, og hadde jeg hatt noe selv hadde jeg garantert lagt meg til vanen med å stryke meg tankefullt over skjegget i tide og utide :P

Anonymous poster hash: 487b9...126

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...