AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg fikk på 2. Date vite at han hadde ett barn som han aldri hadde hatt noe med ..og følgelig har jeg aldri møtt barnet Om dette hadde vært deg: ville du oppfordret til samvær slik at dine barn ble kjent m sitt halvsøsken, eller ville du vært likegyldig og kost deg med en tilsynelatende ukomplisert familieAnonymous poster hash: 08f10...1e8
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Jeg ville sagt takk for meg til en slikt mann med mindre det var en veldig god grunn for å ikke ha kontakt med barnet.
minister-mio Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Hvordan mannen er som pappa var veldig viktig for meg, og en som ikke var tilstede for barna sine ville jeg ikke datet. 11
Kontormus Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Jeg ville sagt takk for meg til en slikt mann med mindre det var en veldig god grunn for å ikke ha kontakt med barnet. Samme her! 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Jeg er i en sånn situasjon. Og jeg oppfordrer til kontakt. Til at dem skal bedre forholdet sitt. For jeg vil at både får og barn skal ha et bra forhold, og søsknene skal ha et godt forhold Anonymous poster hash: 96882...9fa 1
peppermyntete Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Han hadde jeg sannsynligvis ikke møtt igjen etter den daten. 10
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Få barn med en fyr som ikke vil ha kontakt med barnet han allerede har... Seriøst, enkelte kvinner er virkelig gale.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Hadde ikke datet en mann som ikke tok ansvar for barna han har satt til verden. Anonymous poster hash: 11c59...aa2 18
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Jeg vet ikke.. For meg blir vel problemstillingen heller om jeg i det hele tatt kunne ha klart å involvere meg med en mann som ikke hadde nær kontakt med sitt barn fra før. Svaret på det er nok nei. For meg vitner det om en mann med mangel på empati, ansvarsfølelse og modenhet som jeg ikke ville ha ønsket i livet mitt eller hatt som familiefar for mine egne barn. Hva er årsaken til at han ikke har kontakt med barnet sitt, og hvordan rettferdiggjør du denne siden av ham overfor deg selv? For meg er dét den egentlige problemstillingen her. Anonymous poster hash: 77090...111 10
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Jeg ville sagt takk for meg til en slikt mann med mindre det var en veldig god grunn for å ikke ha kontakt med barnet. Han var ikke med på avgjørelsen... Hun sluttet på piller uten å si noe da forholdet gikk mot slutten.. Siste krampetrekningene før bruddet ... Han er en kjempe god mann og veldig omsorgsfull ovenfor familien -meg,foreldre niesene og søsken og vårt barn. Til og med hunden får en ubeskrivelig kjærlig omsorg.. Anonymous poster hash: 08f10...1e8 2
Millimani Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 Han har aldri hatt noe med dette barnet, skriver du. Javel.. Det er opp til mannen om han vil ta kontakt eller ikke. Kanskje han selv ikke ønsker kontakt med dette barnet, - eller kanskje mammaen til barnet ikke ønsker at barnet skal ha kontakt med ham. Det er ikke opp til deg i det hele tatt, det er deres sak, og det skal de finne ut av selv. At han ikke har kontakt med dette barnet betyr ikke at det samme kommer til å skje hvis dere får barn sammen og senere går fra hverandre. Når hans barn blir stort nok til å finne pappaen selv, så kan han gjøre det hvis det er ønskelig, og se hva som kommer ut av det. 2
Gjest Castielz Skrevet 4. juni 2015 #12 Skrevet 4. juni 2015 Han var ikke med på avgjørelsen... Hun sluttet på piller uten å si noe da forholdet gikk mot slutten.. Siste krampetrekningene før bruddet ... Han er en kjempe god mann og veldig omsorgsfull ovenfor familien -meg,foreldre niesene og søsken og vårt barn. Til og med hunden får en ubeskrivelig kjærlig omsorg..Anonymous poster hash: 08f10...1e8 Er ikke hans feil han ble utsatt for en tilsynelatende gal og egoistisk kjerring. Ville heller ikke hatt noe med barn eller kvinnfolk å gjøre!
Gjest Caress Skrevet 4. juni 2015 #13 Skrevet 4. juni 2015 Spørs litt på grunnen, hadde han bare droppa mora og barnet etter å ha vært pappa ville jeg stussa helt klart, men om han gjorde ei dame gravid og hun bestemte seg for å beholde og han ikke ville ha rollen som far fra begynnelsen av, fair enough. Vil imidlertid ikke ha unger selv, verken egne eller noen andres. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #14 Skrevet 4. juni 2015 Han var ikke med på avgjørelsen... Hun sluttet på piller uten å si noe da forholdet gikk mot slutten.. Siste krampetrekningene før bruddet ... Han er en kjempe god mann og veldig omsorgsfull ovenfor familien -meg,foreldre niesene og søsken og vårt barn. Til og med hunden får en ubeskrivelig kjærlig omsorg..Anonymous poster hash: 08f10...1e8 Han er da ikke noen god og omsorgsfull mann når han ikke vil ha kontakt med barnet sitt. Javel, så gikk forholdet mot slutten, men de var likevel såpass at hun ble gravid...... Anonymous poster hash: 07dbb...8ba 19
Kontormus Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Han var ikke med på avgjørelsen... Hun sluttet på piller uten å si noe da forholdet gikk mot slutten.. Siste krampetrekningene før bruddet ...Han er en kjempe god mann og veldig omsorgsfull ovenfor familien -meg,foreldre niesene og søsken og vårt barn. Til og med hunden får en ubeskrivelig kjærlig omsorg..Anonymous poster hash: 08f10...1e8 Ja, sikkert. Som velger å straffe et uskyldig barn. Høres ut som et virkelig catch... Endret 4. juni 2015 av Kontormus 25
Timza Skrevet 4. juni 2015 #16 Skrevet 4. juni 2015 Hadde ikke datet en mann som ikke tok ansvar for barna han har satt til verden.Anonymous poster hash: 11c59...aa2 Ofte tilfeldigheter. Må sikre deg ved å date jomfru-menn da isåfall. Det burde jo handle om grunn også. Ei jente som har fått barn uten at mannen er der ville jeg også vært skeptisk mot, da det kan være en god grunn for det. Om man utvikler et forakt for mor, som muligens har lurt frem graviditeten så forteller det litt om jenta også som valgte frem barn av ren egoisme/verpesjuket. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #17 Skrevet 4. juni 2015 Han har aldri hatt noe med dette barnet, skriver du. Javel.. Det er opp til mannen om han vil ta kontakt eller ikke. Kanskje han selv ikke ønsker kontakt med dette barnet, - eller kanskje mammaen til barnet ikke ønsker at barnet skal ha kontakt med ham. Det er ikke opp til deg i det hele tatt, det er deres sak, og det skal de finne ut av selv. At han ikke har kontakt med dette barnet betyr ikke at det samme kommer til å skje hvis dere får barn sammen og senere går fra hverandre. Når hans barn blir stort nok til å finne pappaen selv, så kan han gjøre det hvis det er ønskelig, og se hva som kommer ut av det. Takk for konstruktivt svar Anonymous poster hash: 08f10...1e8
Britt Banditt Skrevet 4. juni 2015 #18 Skrevet 4. juni 2015 Han var ikke med på avgjørelsen... Hun sluttet på piller uten å si noe da forholdet gikk mot slutten.. Siste krampetrekningene før bruddet ... Han er en kjempe god mann og veldig omsorgsfull ovenfor familien -meg,foreldre niesene og søsken og vårt barn. Til og med hunden får en ubeskrivelig kjærlig omsorg.. Anonymous poster hash: 08f10...1e8 Så han mener at barnet fortjener å ikke ha kontakt med far bare fordi moren var en bitch? Hadde aldri datet en sånn mann.. 15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #19 Skrevet 4. juni 2015 Som mann ville jeg aldri heller fortsatt kontakt med en kvinne som har fått barn mot en manns vilje. Anonymous poster hash: 2934c...6c7 6
Kontormus Skrevet 4. juni 2015 #20 Skrevet 4. juni 2015 Som mann ville jeg aldri heller fortsatt kontakt med en kvinne som har fått barn mot en manns vilje. Anonymous poster hash: 2934c...6c7 Så du ser ikke at kvinne og barn er to forskjellige personer...? Nei, det e kanskje ikke så rart at menn fremdeles er den tapende part i barnefordelingssaker... 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå