AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg er så heldig at jeg skal få passe 2 skjønne barn fra fredag til mandag. Jeg har selvsagt litt planer om hva vi kan finne på denne helgen, men om været blir helt uutholdelig vil jeg gjerne aktivisere ungene inne. Syntes ikke barnetv er greit en hel helg. Noen som har gode forslag? Jeg har tenkt at vi kan lage fruktsalat, tegne, og leke, spille spill. Men det hadde vært kjekt med noen gode ideer til kreative ting vi kan gjøre. Takk. Anonymous poster hash: 7d94a...711
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Jeg er så heldig at jeg skal få passe 2 skjønne barn fra fredag til mandag. Jeg har selvsagt litt planer om hva vi kan finne på denne helgen, men om været blir helt uutholdelig vil jeg gjerne aktivisere ungene inne. Syntes ikke barnetv er greit en hel helg. Noen som har gode forslag? Jeg har tenkt at vi kan lage fruktsalat, tegne, og leke, spille spill. Men det hadde vært kjekt med noen gode ideer til kreative ting vi kan gjøre. Takk.Anonymous poster hash: 7d94a...711 Lage trolldeig, bygg hytte, gå en tur ut uansett vær. Det enkle er ofte det beste 10åringen vil sikkert holde på med en ipad litt ila dagene..Anonymous poster hash: dbcc3...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå