AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Har en gutt på 14,5 mnd som har vært veldig urolig hele dagen. Sutret masse masse og kan ikke finne en årsak til at det er noe annet enn tenner? Evnt voksesmerter..? Almenntilstanden er helt fin, og han spiser som normalt.. Anonymous poster hash: bd825...dde
mulberrygal Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Sikkert utviklingssprang, mange som ikke vet hva andre det er forveksler det med tannsmerter. Når jekslene kom på hver side samtidig hos min unge så hadde han blårøde blemmer med tannen og det var under et måltid han ble lei seg og sa så jeg at blemmene hadde akkurat gått hull på og tennene kom akkurat frem, men bortsett fra rundt den halvtimen har han ikke vært plaget.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 ..mens min unge, derimot, var ekstremt plaga da jekslene (og hjørnesteinen, de kom samtidig med ettårsjekslene) kom. Han sutra og sikla og sov elendig. Samme da toårsjekslene kom. Han var hhv 12 og 18 måneder. Kan godt være at det er tennene, ts .Anonymous poster hash: 61974...93b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 ..mens min unge, derimot, var ekstremt plaga da jekslene (og hjørnesteinen, de kom samtidig med ettårsjekslene) kom. Han sutra og sikla og sov elendig. Samme da toårsjekslene kom. Han var hhv 12 og 18 måneder. Kan godt være at det er tennene, ts .Anonymous poster hash: 61974...93b "hjørnesteinen", jadda.. ikke rart det gjorde vondt ;-)Anonymous poster hash: 61974...93b
Tellus Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Mitt barn fikk jeksler før hun var blitt året.. Rød på utsiden av kinnet, sugler mer, og nattesøvnen blir fullstendig ødelagt i uker... Ganske kjip periode hos oss(spesielt siden 3 stk valgte å presse seg ut ca samtidig)... Ikke grinete på dagtid
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Hvor lenge varer perioden for dere med tannfrembrudd over tid? Her har det vært sutring i to dager, ellers røde kinn og masse sikling ja.......Anonymous poster hash: bd825...dde
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Ingen av mine to barn har reagert noe spesielt på tannfrembrudd, verken framtenner eller jeksler. Plutselig har tennene poppet opp, uten at vi har lagt spesielt metke til det... (Bortsett fra de første par tennene, da da fulgte vi med med spenning) Anonymous poster hash: e4ab3...c82
GammelKaktus Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Lillegutt reagerte aldri noe spesielt på å få tenner, ville ha litt mer pupp enn vanlig, men bortsett fra det så merket jeg ikke noe på han. Han fikk vel jekslene når han var rundt 20 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå