Gå til innhold

Jenter: Hva hadde du tenkt om denne bilde kommentaren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du tenkt om å få denne kommentaren på profil bilde ditt på face.

Et flott bilde av ei flott jente.

Anonymous poster hash: 17002...63c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm.. Er vel ikke ironisk, men kanskje typisk en kommentar man skriver for å være snill?

Er lettere om vi får se bildet.

Anonymous poster hash: bc418...b69

Gjest Margit Spat
Skrevet (endret)

Det er det folk skriver der det virkelig ikke går an å skrive peeenaaaa, fiiiinaaaa, så nydelig du er osv osv. 

Altså: jeg er ingen fotomodell, og det vet jeg utmerket godt, så jeg synes det er hyggelig når jeg i det hele tatt får kommentarer som har antydning til positivitet. 

Endret av Margit Spat
Gjest Caress
Skrevet

60 år gammal creep du egentlig ikke kjenner (kanskje særlig om du hiver på et blunkefjes eller et hehe) eller en tante du aldri snakker med.

• Liker 9
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Det er sånne kommentarer faren min skriver.

AnonymBruker
Skrevet

At han er onkelen / faren hennes. 

Anonymous poster hash: 99e2a...08f
  • Liker 3
Gjest FruPotter
Skrevet

Det er sånne kommentarer faren min skriver.

Samme her, haha! 

AnonymBruker
Skrevet

Det var en hyggelig kommentar synes jeg, og langt bedre enn det mange unge skriver nå for tiden. Sykt pen, osv. Det er virkelig til å bli kvalm av.

De sier det enten det er bilde av en veldig pen jente, eller et kosteskaft. Og så slenger hundre andre seg på og så går denne sjargongen frem og tilbake. Sykt pen du også, vanvittig søt asså.

Takk søta, og så er de i gang resten av tråden.

Egentlig har dette facebook greiene med bilder tatt helt av, det blir lagt ut helt ukritisk både av seg selv og andre familiemedlemmer. 

Anonymous poster hash: 70ab2...979

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var en hyggelig kommentar synes jeg, og langt bedre enn det mange unge skriver nå for tiden. Sykt pen, osv. Det er virkelig til å bli kvalm av.

De sier det enten det er bilde av en veldig pen jente, eller et kosteskaft. Og så slenger hundre andre seg på og så går denne sjargongen frem og tilbake. Sykt pen du også, vanvittig søt asså.

Egentlig har dette facebook greiene med bilder tatt helt av, det blir lagt ut helt ukritisk både av seg selv og andre familiemedlemmer. 

Samme som i bildetrådene her inne.

Anonymous poster hash: d2229...0af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha,helt enig :fnise:

Anonymous poster hash: 384f4...845

Skrevet

En hyggelig kommentar det vel?

Jeg blir ihvertfall glad for sånne kommentarer,og tror ikke folk skriver det fordi de synes synd på meg. Men nå er jeg over 30,og det er det fleste av mine fb-venner også,så vi bruker ikke ord som penaaaaaa og sånt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig sjargong hos meg og mine venner, vi er 30 +. Hadde blitt mer ubekvem om noen kalte meg "syykt fin", "pena" osv, det er ikke helt min generasjon gitt.

Anonymous poster hash: 14212...b0b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at du egentlig vil at fyren skal like deg. Se bare hvor du poster denne tråden :P 

Anonymous poster hash: c692d...e89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som får sånne kommentarer på min Facebook er typisk de som tar seg dårlig ut fysisk men som er utrolig søte og gode personlighetsmessig.

Anonymous poster hash: dc2b0...8c8

Skrevet (endret)

Hadde syntes det var en hyggelig kommentar. Mye overanalysering her :P

edit: Måtte sjekke profilbildene mine, har faktisk fått akkurat en slik kommentar. "Ei flott jente" :D 

Endret av Eneleh
Skrevet

Jeg synes det høres ut som noe folk over 45 skriver.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt at det var en eldre slektning som har kommentert.

Er egentlig litt nysgjerrig på hvorfor du spurte, ts? Hvem skrev den?

Anonymous poster hash: 3ebde...a72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig sjargong hos meg og mine venner, vi er 30 +. Hadde blitt mer ubekvem om noen kalte meg "syykt fin", "pena" osv, det er ikke helt min generasjon gitt.

Anonymous poster hash: 14212...b0b

Det finnes jo noe imellom "peeena <3 " og kommentaren til TS. Nummer en er fjortis, men nummer to er en typisk kommentar fra en eldre, mannlig slektning. Ellers signerer jeg de over at det ofte sies når vedkommende ikke er konvensjonelt pen. Litt som "kjekk jente". 

Vanlige kommentarer på et fint bilde er jo så enkelt som "så fint bilde!" eller liknende. 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo noe imellom "peeena <3 " og kommentaren til TS. Nummer en er fjortis, men nummer to er en typisk kommentar fra en eldre, mannlig slektning. Ellers signerer jeg de over at det ofte sies når vedkommende ikke er konvensjonelt pen. Litt som "kjekk jente". 

Vanlige kommentarer på et fint bilde er jo så enkelt som "så fint bilde!" eller liknende. 

Herregud,hvor mye skal vi egentlig problematisere dette?

Jeg vet om mange stygge folk som får kommentarer som "vakreste","fine du" osv...og pene mennesker som får kommentarer av typen du mener helst går til mindre pene.

Tror du virkelig at alle mener akkurat det samme når de skriver noe på facebook.

Anonymous poster hash: 384f4...845

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...