AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hva hadde du tenkt om å få denne kommentaren på profil bilde ditt på face. Et flott bilde av ei flott jente. Anonymous poster hash: 17002...63c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Hm.. Er vel ikke ironisk, men kanskje typisk en kommentar man skriver for å være snill? Er lettere om vi får se bildet.Anonymous poster hash: bc418...b69
Gjest Margit Spat Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Det er det folk skriver der det virkelig ikke går an å skrive peeenaaaa, fiiiinaaaa, så nydelig du er osv osv. Altså: jeg er ingen fotomodell, og det vet jeg utmerket godt, så jeg synes det er hyggelig når jeg i det hele tatt får kommentarer som har antydning til positivitet. Endret 4. juni 2015 av Margit Spat
Gjest Caress Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 60 år gammal creep du egentlig ikke kjenner (kanskje særlig om du hiver på et blunkefjes eller et hehe) eller en tante du aldri snakker med. 9
Gjest Honeyblossom Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Det er sånne kommentarer faren min skriver.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 At han er onkelen / faren hennes. Anonymous poster hash: 99e2a...08f 3
Gjest FruPotter Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Det er sånne kommentarer faren min skriver. Samme her, haha!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Hva hadde du tenkt om å få denne kommentaren på profil bilde ditt på face. Et flott bilde av ei flott jente.Anonymous poster hash: 17002...63c Det var en hyggelig kommentar synes jeg, og langt bedre enn det mange unge skriver nå for tiden. Sykt pen, osv. Det er virkelig til å bli kvalm av. De sier det enten det er bilde av en veldig pen jente, eller et kosteskaft. Og så slenger hundre andre seg på og så går denne sjargongen frem og tilbake. Sykt pen du også, vanvittig søt asså. Takk søta, og så er de i gang resten av tråden. Egentlig har dette facebook greiene med bilder tatt helt av, det blir lagt ut helt ukritisk både av seg selv og andre familiemedlemmer. Anonymous poster hash: 70ab2...979 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Det var en hyggelig kommentar synes jeg, og langt bedre enn det mange unge skriver nå for tiden. Sykt pen, osv. Det er virkelig til å bli kvalm av. De sier det enten det er bilde av en veldig pen jente, eller et kosteskaft. Og så slenger hundre andre seg på og så går denne sjargongen frem og tilbake. Sykt pen du også, vanvittig søt asså. Takk søta, og så er de i gang resten av tråden. Egentlig har dette facebook greiene med bilder tatt helt av, det blir lagt ut helt ukritisk både av seg selv og andre familiemedlemmer. Anonymous poster hash: 70ab2...979 Samme som i bildetrådene her inne. Anonymous poster hash: d2229...0af 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 Det var en hyggelig kommentar synes jeg, og langt bedre enn det mange unge skriver nå for tiden. Sykt pen, osv. Det er virkelig til å bli kvalm av. De sier det enten det er bilde av en veldig pen jente, eller et kosteskaft. Og så slenger hundre andre seg på og så går denne sjargongen frem og tilbake. Sykt pen du også, vanvittig søt asså. Takk søta, og så er de i gang resten av tråden. Egentlig har dette facebook greiene med bilder tatt helt av, det blir lagt ut helt ukritisk både av seg selv og andre familiemedlemmer. Anonymous poster hash: 70ab2...979 Haha,helt enig Anonymous poster hash: 384f4...845
Sandie Skrevet 4. juni 2015 #12 Skrevet 4. juni 2015 En hyggelig kommentar det vel? Jeg blir ihvertfall glad for sånne kommentarer,og tror ikke folk skriver det fordi de synes synd på meg. Men nå er jeg over 30,og det er det fleste av mine fb-venner også,så vi bruker ikke ord som penaaaaaa og sånt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #13 Skrevet 4. juni 2015 Helt vanlig sjargong hos meg og mine venner, vi er 30 +. Hadde blitt mer ubekvem om noen kalte meg "syykt fin", "pena" osv, det er ikke helt min generasjon gitt. Anonymous poster hash: 14212...b0b 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #14 Skrevet 4. juni 2015 Hva hadde du tenkt om å få denne kommentaren på profil bilde ditt på face. Et flott bilde av ei flott jente.Anonymous poster hash: 17002...63c Jeg hadde tenkt at du egentlig vil at fyren skal like deg. Se bare hvor du poster denne tråden Anonymous poster hash: c692d...e89 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 De som får sånne kommentarer på min Facebook er typisk de som tar seg dårlig ut fysisk men som er utrolig søte og gode personlighetsmessig. Anonymous poster hash: dc2b0...8c8
PatrickBateman_ Skrevet 4. juni 2015 #16 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Hadde syntes det var en hyggelig kommentar. Mye overanalysering her edit: Måtte sjekke profilbildene mine, har faktisk fått akkurat en slik kommentar. "Ei flott jente" :D Endret 4. juni 2015 av Eneleh
peppermyntete Skrevet 4. juni 2015 #17 Skrevet 4. juni 2015 Jeg synes det høres ut som noe folk over 45 skriver. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #18 Skrevet 4. juni 2015 Jeg ville tenkt at det var en eldre slektning som har kommentert. Er egentlig litt nysgjerrig på hvorfor du spurte, ts? Hvem skrev den?Anonymous poster hash: 3ebde...a72 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #19 Skrevet 5. juni 2015 Helt vanlig sjargong hos meg og mine venner, vi er 30 +. Hadde blitt mer ubekvem om noen kalte meg "syykt fin", "pena" osv, det er ikke helt min generasjon gitt. Anonymous poster hash: 14212...b0b Det finnes jo noe imellom "peeena <3 " og kommentaren til TS. Nummer en er fjortis, men nummer to er en typisk kommentar fra en eldre, mannlig slektning. Ellers signerer jeg de over at det ofte sies når vedkommende ikke er konvensjonelt pen. Litt som "kjekk jente". Vanlige kommentarer på et fint bilde er jo så enkelt som "så fint bilde!" eller liknende. Anonymous poster hash: 99e2a...08f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #20 Skrevet 5. juni 2015 Det finnes jo noe imellom "peeena <3 " og kommentaren til TS. Nummer en er fjortis, men nummer to er en typisk kommentar fra en eldre, mannlig slektning. Ellers signerer jeg de over at det ofte sies når vedkommende ikke er konvensjonelt pen. Litt som "kjekk jente". Vanlige kommentarer på et fint bilde er jo så enkelt som "så fint bilde!" eller liknende. Anonymous poster hash: 99e2a...08f Herregud,hvor mye skal vi egentlig problematisere dette? Jeg vet om mange stygge folk som får kommentarer som "vakreste","fine du" osv...og pene mennesker som får kommentarer av typen du mener helst går til mindre pene. Tror du virkelig at alle mener akkurat det samme når de skriver noe på facebook. Anonymous poster hash: 384f4...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå