AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hei! Kommer til å ha en del fritid i sommerferien, og trenger gode spilltips til regnfylte dager. Det må være PCspill, gjerne som kan lastes ned over nett, men om noe ser virkelig interessant ut så kjøper jeg gjerne. Er stor fan av Harry Potter spillene til pc og lignende spill hvor man går rundt i en verden, får oppdrag og utfordringer. Har 4 av HP-spillene, og skulle gjerne prøvd resten, men sliter med å finne dem noe sted. Liker også veldig godt SIMS-type spill, men har gått lei av akkurat SIMS nå for tiden. Ellers spill hvor man må tenke og som man ikke blir ferdig med på et par timer. Alle tips tas imot med stor takk! Anonymous poster hash: 41727...f74
Kragebein Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Jeg anbefaler Guild Wars 2 MMORPG der du har en stor verden hvor du kan gjøre forskjellige oppdrag. Du har masse bakgrunnshistorie, forskjellige karakterer du kan spille, forskjellige ting du kan gjøre... For eksempel har jeg gått en hel dag og kun høstet inn forskjellige ingredienser og brukt dem til å lage mat Jeg har over 600 timer ingame og har fortsatt en hel haug med ting jeg ikke har gjort, i tillegg så kommer det snart en utvidelsespakke, så det blir enda mer å gjøre.
Lakahs Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Utforske og oppdage er det som interesserer deg i spill? Da kan jeg anbefale flere spill: Skyrim, Fallout 3 og New Vegas, Kingdoms of Amalur: Reckoning, Mount and Blade: Warband(utdatert grafikk, men det er fengende som bare det), og alle Witcher spillene. Håper at dette hjelper, have fun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå