AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Noen som har erfaringer med denne tjenesten? Jeg vet at du får tilsendt undersøkelser på mail også får du poeng for de undersøkelsene du gjennomfører. Premien er noe gavekort av noe slag. Lurte på om jeg skulle melde meg inn for å få gavekort. Det er også et lotteri, men ingen har vunnet noe der på snart 3 mnd... Aner ikke hvor seriøst dette er, så derfor lurer jeg på om noen har erfaringer/har vunnet noe/fått gavekort etc? Anonymous poster hash: 17d9e...e14
Tamyka Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har brukt Yougov en stund og synes det fungerer kjempefint Har hentet ut gavekort en gang. Måtte velge butikker ut fra en liste og fikk gavekortet på mail. Opplevde ikke noe problem med å hente ut gavekortet. Har fått noen poeng i lotteriet, men har aldri fått noen premie fra den så de poengene synes jeg er litt bortkastet.
Perelandra Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har vært med i YouGov-panelet i flere år og er godt fornøyd. Systemet med gavekort fungerer bra. Det har blitt noen tusen tilsammen i løpet av de årene, men det er ikke noe å bli rik på. En gang vant jeg også et gavekort på 1000 kr.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har løst ut ett par gavekort fra yougov, og dette har fungert helt fint. Men det lotteriet deres har jeg ikke noe særlig tiltro til. Det hadde vært mye bedre hvis det hadde vært mulig å velge mellom å bruke poeng på lotteriet, eller om man heller vil spare dem og bruke poengene på noen gavekort. De poengene som går til lotteriet, har iallefall jeg jo fått veldig lite igjen for.... En annen lignende spørre-tjeneste jeg liker veldig godt er panel.no Anonymous poster hash: 2ab31...2f3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Ts her Oi, så mange bra svar her! Da tror jeg jammen jeg skal prøve meg på yougov, og kanskje panel.no! Har liksom alltid vært litt skeptisk til hele greia, men for et par spørreundersøkelser i uka får man gratis gavekort? Det er jo gratis penger (eller, penger til butikker som gavekortene gjelder i). Takk for svar! Anonymous poster hash: 17d9e...e14
Perelandra Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har løst ut ett par gavekort fra yougov, og dette har fungert helt fint. Men det lotteriet deres har jeg ikke noe særlig tiltro til. Det hadde vært mye bedre hvis det hadde vært mulig å velge mellom å bruke poeng på lotteriet, eller om man heller vil spare dem og bruke poengene på noen gavekort. De poengene som går til lotteriet, har iallefall jeg jo fått veldig lite igjen for.... En annen lignende spørre-tjeneste jeg liker veldig godt er panel.no Anonymous poster hash: 2ab31...2f3 Ja, panel.no er bra. De arrangerer også fokusgrupper hvor man samles og diskuterer et gitt tema. Det kan være ganske spennende. Jeg har også vært med på smakstesting med panel.no
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Men må man skatte av dette her? Altså de oppsparte poengene? Viste seg at man må bli oppringt for å bli medlem av panel.no... Anonymous poster hash: 17d9e...e14
Perelandra Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Nei, siden du ikke får penger men gavekort er det ikke skattepliktig. (jeg tror det er slik i alle fall? ) Jeg visste ikke at man måtte bli oppringt for å bli med i panel.no. Det stemmer sikkert at jeg ble rekruttert via oppringning, men det er mange år siden jeg ble med. Ellers finnes det enda flere spørrepaneler. Selv er jeg også med i Startpanelet Beautypanelet Galluppanelet
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Nei, siden du ikke får penger men gavekort er det ikke skattepliktig. (jeg tror det er slik i alle fall? ) Jeg visste ikke at man måtte bli oppringt for å bli med i panel.no. Det stemmer sikkert at jeg ble rekruttert via oppringning, men det er mange år siden jeg ble med. Ellers finnes det enda flere spørrepaneler. Selv er jeg også med i Startpanelet Beautypanelet Galluppanelet Betaler disse egentlig noe bra for gjennomførte undersøkelser ? Anonymous poster hash: 2ab31...2f3
Perelandra Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Betaler disse egentlig noe bra for gjennomførte undersøkelser ? Anonymous poster hash: 2ab31...2f3 Undersøkelsene hos startpanelet gir poeng på same måte som YouGov. Du kan enten overføre poengene til gavekort, eller PayPal-konto. Jeg har gjort sistnevnte flere ganger. Hos beautypanelet samler du ikke poeng, men kan vinne gavekort. Jeg har gjort det en gang. Galluppanelet har jeg egentlig ikke så mye kunnskap om for undersøkelsene derfra kommer ganske sjeldent. Jeg vet i alle fall at jeg samler opp poeng som kan byttes mot varer fra en gavekatalog.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 Har vært med i YouGov i mange år og det har blitt gavekort for ganske mange tusen på disse årene. Lotteriet har jeg ingen tro på, pleier å hoppe over undersøkelser hvor det ikke gis poeng. Innløsing av gavekort fungerer veldig greit, har det i postkassa på noen få dager Anonymous poster hash: b16fe...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå