Gå til innhold

OB vs Libresse vs Tampax

AnonymBruker

50 stemmer

1. 1. Hva er best?

• OB
      31
    • Libresse
      4
    • Tampax
      15

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fordeler og ulemper med de ulike merkene?

Anonymous poster hash: 30523...7a4

Anonymous poster hash: 30523...7a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri prøvd Tampax fordi jeg ikke trenger de innføringshylsene, og O.B og Libresse er stort sett samme greia. Eneste er at Libresse sine tamponger er betydelig dyrere, så derfor vinner O.B :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke Tampax, trenger ikke innføringshylsen. Jeg bruker OB, rosa. Fordi det er billig og fungerer som den skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

O.B er best. Tampax trenger jeg ikke, å libresse har ikke knute på tråden, som freaker meg ut  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Har bare prøvd OB og Libresse og de er så og si helt like. Kjøper som regel OB siden det er billigst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caress

OB! :)

Sier det samme som de andre her, OB og Libresse er samme greia, unntatt prisen. Og designet men er ikke verdt å betale mer for noen sebrastriper synes jeg :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

OB!

Har prøvd tampax, men ble så overrasket over hylsen at jeg ga de til trengende venner eller liknende 《Ånei, jeg har fått mensen, har en av dere en tampong?》. Følte ikke for å kaste de liksom...

Anonymous poster hash: 44893...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Tampax. Syns det er ubehagelig å sette inn uten innføringshylse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tampax!

Men har alltid OB liggende dersom jeg skal være ute av hjemmet en stund. Har ei lita veske, så er ikke plass til Tampax der.

Liker best den type Tampax som ikke selges i Norge. Bruke den da jeg bodde i USA. Den er kortere (så tar mindre plass) og innføringshylseret er deilig, myk plast.

Av OB og Libresse... Vet ikke helt. Har alltid brukt OB fordi de har store tamponger (vil unngå snikblødninger, så the bigger the better).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg må velge mellom de tre så foretrekker jeg libresse sine. 

Men jeg bruker vanligvis bare first price eller rema 1000 sine..

Anonymous poster hash: c2d80...5e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tampax!

Men har alltid OB liggende dersom jeg skal være ute av hjemmet en stund. Har ei lita veske, så er ikke plass til Tampax der.

Liker best den type Tampax som ikke selges i Norge. Bruke den da jeg bodde i USA. Den er kortere (så tar mindre plass) og innføringshylseret er deilig, myk plast.

Som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg er så "glad i" de tampaxene at jeg handler med meg flere pakker fra ferie. Selges i mange land, reiser mye, så jeg har ofte et lite lager hjemme. Skikkelig tampaxfan altså. I tillegg får jeg kjøpt flere ulike størrelser i samme pakken i utlandet, genialt.

Anonymous poster hash: 47045...2bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når dere sier at dere ikke "trenger" innføringshylsen.. 

Jeg trenger den ikke, men setter pris på å slippe å dytte fingeren oppi! Hurra for tampax!

Anonymous poster hash: 50285...bd1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker OB. Jeg brukte Tampax en stund fordi jeg synes innføringshylsen var kjekk, men oppsugingseven til OB er utrolig mye bedre, så jeg gikk tilbake. Libresse er ikke så forskjellig fra OB, men jeg synes OB er mer behagelig å føre inn og har bedre tråd og litt bedre oppsugingsevne. Alt i alt er det et lett valg for min del, OB vinner suverent.

Anonymous poster hash: e7c79...ad4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker first price, som regel. Synes det er ubehagelig med tampax, får litt vondt i livmoren når jeg bruker innførinshylsen. Vet ikke hvorfor.

Anonymous poster hash: 2aa19...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper alltid Tampax, synes det er kjempeekkelt med de andre...  :glare:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke forskjell uansett, så kjøper de billigste, dvs. First Price. OB om de ikke har First Price.

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

bind lukter og klør,O.b må en stikke inn selv og jeg finner det ufattelig grisete.

Tampax kommer i flere strl. og har hylse som letter innføring.

Anonymous poster hash: c16b0...8bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 25 år, og har tydeligvis gått glipp av en del ser jeg nå, haha.

Har alltid trodd at tampax var sånne ekstremt lange tamponger! Er det like korte som ob??

Aldri hørt om innføringshylse heller, lært mye nytt i dag :P

Anonymous poster hash: 7933b...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...