Gå til innhold

Hva feiler det folk?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ofte helt sjokkert over hvordan noen behandler andre! Har lest så mye rart her inne at jeg mister troen på menneskeheten! Er ikke rart folk møter veggen og blir deprimert når man blir behandlet som mange her inne blir!

Leste blant annet om ei som opplevde at helsesøster kalte ungen hennes den stygge andungen. Ei jente opplevde at kjæresten sendte bilde av en stripper med teksten 'verdens fineste kropp". Og historiene om mishandling, utroskap, mobbing osv er det jo nok av her inne! Så mye stygt der ute i verden! Vet jo klar over det, men å lese her inne viser hvor mye stygt det er!

Mange son har fått et annet syn på mennesker etter å ha lest på dette forumet?

Anonymous poster hash: 6c1b7...e79

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg har egentlig blitt mest skremt av kommentarene om at "menn er alltid ute etter sex. Følelser er bare en bonus". Og "ønsker han pause i forholdet? Da er han utro!"

Anonymous poster hash: d45f0...e51
  • Liker 1
Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Jeg tror mange som skriver her inne gjør det i frustrasjon og bruker forumet som en utblåsning, og da er det mest ekstreme som kommer fram.

Jeg tror resten av verden heldigvis er mer balansert :)

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Du er ikke den eneste som er sjokkert. Og ut fra det som kommer ut av enkelte her inne til tider, hvor ondskapsfulle kommentarer, tyder det på at slike mennesker er også her inne blant oss. Skulle bare mangle. Et forum består av virkelige mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er lurt å veksle litt mellom forum og mennesker i livet ditt som er bra folk. Ja, der er en del kjipe folk, men der er også noen gode skudd innimellom.

Husk også at noen ganger kan mennesker ha "skremmende" eller provoserende meninger, men de oppfører seg bra og er av og til bra folk allikevel. Kanskje eksemplene i startinnlegget ikke akkurat er slik, da.

Anonymous poster hash: f34e4...13a
Gjest Mythic
Skrevet

Det er så lett å være tastaturtøff! Jeg skal vedde på at de som sprer rundt seg med kvalme og er mest generaliserende og motbydelige, ikke hadde turt å si det samme til folk i virkeligheten. Hvis de gjør det, er det ikke rart de henger på KG og sprer dritt, for da må de være venneløse. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er aller mest skremt over hvor nærtagende folk er på dette forumet. Denne tråden er nok et eksempel på dette.

Anonymous poster hash: 78a4e...7b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...